Átadták a Városmarketing Irodát Orosháza-Gyopárosfürdőn

Orosháza-Gyopárosfürdő Városmarketing Irodájának megnyitóját augusztus 2-án, pénteken tartották Orosháza Fő terén.

Zalai Mihály, a város alpolgármestere és Dedák Angéla, a Városmarketing Iroda vezetője, a Jövő Építők TDM elnöke nyitották meg hivatalosan az irodát, amelyet a TDM üzemeltet.
Jövő Építők TDM 2013 márciusában a város költségvetési támogatásával hozta létre az orosházi irodát és átvette a Tourinform Iroda működtetését is. 

Az irodában négyen dolgoznak, a marketing tervek alapja Orosháza-Gyopárosfürdő és Dél-Békési turizmus minél szélesebb körben való megismertetése. Ehhez elsősorban célterületeket, (belföld illetve Románia és Szerbia) és célcsoportot (gyermekes családok) kellett meghatároznunk – mondta Dedák Angéla.

Az online marketing szerepét erősíti, hogy Gyopárosfürdő Facebook oldalát az iroda kezeli, az oldalnak több mint 13.500 követője van.

A megnyitón elhangzott, hogy a Városmarketing Iroda koordinálja a városi rendezvényeket, gondoskodik arról, hogy eljusson az információ az orosházi lakossághoz és a városba látogató turistákhoz. Az információadás, programszervezés mellett orosházi termékeket kínál az iroda.

A szálláshelyekkel közösen csomagajánlatokat állítanak össze a belföldi és külföldi turisztikai piacok részére, Gyopárosfürdő vendégeinek széleskörű programkínálatot fejlesztenek a Jövő Építők TDM önkormányzati és egyéni turisztikai vállalkozásainak segítségével.

Dedák Angéla a jövőről is beszélt, elmondta, hogy augusztusban a Városmarketing Iroda szervezi az augusztus 20-i rendezvényt Gyopárosfürdőn, mely immár a X. Európai Kenyérünnep lesz. Szeptemberben az Alföld Gyöngye Hotellel és a Service4 You céggel közösen a szállodánál Orosházi Tányéros főzőversenyét szervezik. Az őszi-téli hónapokban pedig a gyógyászaté és a szauna szeánszoké lesz a főszerep. A Park-Élmény és Gyógyfürdő tárgyal a IV. Szauna Szeánsz Oszkár döntőjének megrendezéséről, melynek promóciójából a Városmarketing Iroda is kiveszi a részét.

Zalai Mihály munkatársunknak a megnyitó után elmondta, hogy mintegy 938 millió forintból készült el Orosháza integrált főtere, amelyet júniusban adtak át. 747 millió forint uniós támogatásból és több mint 190 millió saját forrásból épült ki az egységes tér parkkal és rendezvénytérrel. A 29.400 lakosú Orosháza egyedülálló bazársorát is sikerült megmenteni. Ebből a forrásból kapott új helyet a Városmarketing Iroda is.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.