Két új nemzetközi hotelbrand érkezik Magyarországra

Két újabb neves nemzetközi hotelmárka, a voco és a Vignette Collection fogja tovább színesíteni 2023-tól a magyar hotelpiacot annak köszönhetően, hogy a BDPST Group két szálloda kapcsán is együttműködési megállapodást írt alá az InterContinental Hotels Group (IHG Hotels & Resorts) képviselőivel. Ennek értelmében a BDPST Group a budapesti D8 Hotel teljes üzemeltetését az IHG Hotels & Resorts-ra bízza a voco brand alatt, emellett franchise szerződést írt alá a Vignette Collectionnel legújabb szállodafejlesztését, a Verno House-t illetően. A két szálloda a BDPST Group tulajdonában marad, emellett, a Verno House üzemeltetője a továbbiakban is a cégcsoport lesz.

A BDPST Group és az IHG Hotels & Resorts megállapodásával a világ egyik vezető szállodaipari vállalatának két brandje is debütál Magyarországon.

A Vörösmarty tér mellett működő D8 Hotel a management szerződés keretein belül voco Budapest néven üzemel majd, tulajdonosa azonban változatlanul a BDPST Group lesz. Annak érdekében, hogy a szálloda maximális mértékben illeszkedjen a brand arculatába, az elkövetkező egy év során a szállodában további fejlesztéseket hajtanak végre 2023 decemberéig, azonban a munkafolyamatok a hotel működését addig sem befolyásolják, a szálló folyamatos nyitvatartással üzemel majd.

A december 15-én megnyitott Verno House egy franchise szerződés keretein belül 2023 közepéig csatlakozik az IHG Hotels & Resorts, Vignette Collection tagszállodái közé. A tagság révén a Verno House megjelenési lehetőséget kap a csoport weboldalán, illetve a vendégek a továbbiakban ezen oldalon keresztül is foglalhatnak majd a szállodába. A Verno House tulajdonosa és üzemeltetője a továbbiakban is a BDPST Group marad, a BOTANIQ Collection brand alatt működő szálloda mindennapi működésében nem következnek be változások

A két vállalat örömmel áll az együttműködés elé, a szerződésekkel nem csak két új márka jelenik meg a magyar piacon, de a BDPST Group szállodái is nagyobb nemzetközi láthatóságra tesznek szert.
„Vállalatcsoportunk üzleti törekvései között fontos cél, hogy olyan módon szélesítsük a hazai szálláshely-kínálatot, hogy azzal valódi értéket teremtsünk az egész szektor számára. Az együttműködés egyúttal megtiszteltetés is számunkra, hiszen a világ egyik legnevesebb szállodavállalata választott minket, ezzel elismerve szakmai és üzleti érdemeinket. A voco és a Vignette Collection szállodamárkák meghívása Magyarországra fontos mérföldkő ezen az úton, hiszen ezzel két olyan neves brand lép be a magyarországi idegenforgalom területére, amelyek önmagukban is feljebb pozícionálják a magyar piac megítélését” - fejtette ki Tiborcz István, a BDPST Group tulajdonosa.

Willemijn Geels, az IHG Hotels & Resorts európai fejlesztési alelnöke a következőképpen nyilatkozott a szerződésekről: "Nagy örömünkre szolgál, hogy két új szerződést jelenthetünk be Budapesten. Magyarország egyike az IHG számos európai növekedési területének, így alig várjuk, hogy szorosan együttműködjünk a BDPST Grouppal, ezzel mindkét márkát Budapest virágzó szállodai szcénájának élvonalába helyezhessük, és fogadhassuk a szabadidős, üzleti vagy akár mindkét célból ide látogató vendégeket."



Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?