Németország beutaztató kampányt indít

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) kampányt indít "Germany - Dreams Become Reality"‘ címmel  a németországi beutaztató turizmus újraindítására.

A legtöbb európai szomszéddal közös német határ június 15-i újranyitásával a Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja a "Germany - Dreams Become Reality" nevű kampányát és a három hónapnyi európai határzár után először hirdeti újra a németországi nyaralásokat. „Ez a kampány nagyon is jelzésértékű az európai küldőpiacainkon és tükrözi az Európán belüli utazási szabadság visszaállítását. A koronavírus-járvány tapasztalataival és ezek tükrében más követelményeket támasztanak a minőséggel, a fenntarthatósággal és az értékállósággal szemben” – fejtette ki Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatóságának elnöke a kampány alapvetéséről.

 

A kommunikáció gócpontjaként éles üzembe kapcsolták a "Germany - Dreams Become Reality" microsite–ot. Az oldal képekkel és szöveges anyagokkal a kitaposott fősodron kívüli látványosságokhoz, kastélyokhoz és várakhoz, túra- és kerékpáros utakra, konyhaművészeti gyöngyszemekhez és a legszebb németországi autós túrákra csábítja a látogatókat. A kampány részeként programokhoz kacsolódó hirdetés, a B2C és B2B hírlevelek, a sajtómunka és erős közösségi média megjelenés indult el. Ezeket a #GermanyAwaitsYou hashtaggal fogják össze. A németországi utazási lehetőségek változatos kínálatából merített benyomásokat felvonultató videóklip jól kíséri a kampányt és látható a DZT YouTube csatornáján és a microsite-on is.

A közvetlenül az utazóknak szóló kampányt kísérve a Német Turisztikai Hivatal (DZT) folyamatosan indítja az év második felében a korábbi helyzethez történő visszatérést szolgáló lépéseit. Ezen kívül a Német Turisztikai Hivatal (DZT) tájékoztatja a nemzetközi utaztatásban dolgozó partnereit a koronavírus-válsághoz kapcsolódó naprakész tudnivalókkal, a DZT globális tevékenységével, valamint a 15 legfontosabb küldő piaccal kapcsolatban a DZT online portál trade oldalain.

Forrás: Turizmus Online


Friss kutatás:  az utazók közel fele nem köt utasbiztosítást

Friss kutatás: az utazók közel fele nem köt utasbiztosítást 

Pedig a nyaralások során bekövetkező balesetek és betegségek akár milliós költségeket is okozhatnak.
Új trend az európai utazók körében

Új trend az európai utazók körében 

Nyaralás a Balti-tenger lengyel partján.
Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben

Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben 

Újabb eset borzolja a kedélyeket Olaszországban a múzeumokban viselkedni nem tudó turisták miatt.
Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba

Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba 

Egyre népszerűbb a coolcationing.
Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön

Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön  

A Happy Travel több mint 17 éve volt jelen a szlovák utaztató piacon.
Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől

Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől 

Ha eddig azt hittük, hogy a régió és az itteni élmények nem tudnak már semmi újat nyújtani, akkor ideje újratervezni.
A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.