Séta egy elegáns kertben vagy parkban a Carlucci-val?

Mintha egy óriási parkba, kertbe kerültünk volna - úgy érezzük magunkat a Carlucci cég legújabb kollekciójának bemutatóján. Az eredetileg holland alapítású cég tulajdonosa a német anyavállalattal rendelkező, az európai szállodaipar területén piacvezető textilcég, a JAB, amely meghívta magyarországi szakmai partnereit a budai JAB-Villába, hogy az európai bemutatókkal egyidőben idehaza is megismerhessék e páratlanul szép, izgalmas megjelenésű, a természet ihlette új kollekciót.

 

Egy árnyas, óriási, gazdagságról árulkodó kertben sétálunk épp, ahol a fák közül olykor előbukkan a nap, puha aljnövényzet simul a lábunkhoz, akár le is vehetjük a lábbelit, mert így testközelből érezhetjük a természetet. Amott meg mintha egy leopárd óvakodna át a fák között?  Mindjárt kiderül, nincs tévedés, tényleg mindez megtalálható az idei télre és a telet remélhetőleg hamar felváltó jövő tavaszi, majd az azt követő nyárhoz illő legújabb anyagok bemutatója alkalmával.

 

A sokszínű természet inspirálta a tervezők munkáját, nem vitás

Lehet elmesélni ezeknek az anyagoknak a témagazdagságát, a puha, semmihez sem hasonlítható tapintását, a folytonosan visszatérő virágokat - például úgy látszik, a tervezőknél idén a magnólia volt a nagykedvenc -, az extravagáns megoldásokat - hiszen az egyik mintán a zöld lombok között tényleg ott ólálkodik egy csodaszép nagymacska, egy leopárd - azonban a legjobb, ha mindenki saját maga győződik meg arról, milyen is a természet a Carlucci tervezőinek kreációiban.

Kertek, parkok, buja aljnövényzet - mindez inspirálta őket munkájuk során. Tudva azt, hogy a természetben tett séta, az onnan merített téma mintegy erőt, új energiákat ad annak, aki beköltözteti otthonába vagy szállodájába ezeket a textileket.

 

Elmosódnak a határok a beltér, és a körülöttünk lévő természet között

Jellemző minden bemutatott anyagra, hogy legyen az kültérre vagy beltérre ajánlott - szinte elmosódik a határ a kint és bent között. A puha felületek, az extravagáns anyagok közös vonása, hogy a kültérre szánt kollekciók akár a belföldi helyiségek is éke lehetne, a beltérre kínáltak pedig mintha a természetet varázsolnák be a négy fal közé.

Mondjuk annyi talán a különbség, hogy a kültérre valóknál mindegyik textilnél elvárás, hogy a napfénynek, esőnek, az időjárás viszontagságainak jól ellenálljanak, só, klór vagy akár penész "támadása" meg se kottyanjon nekik.

 

Varázsos színek, festői olasz villák elérhető áron

A bemutatott új Carlucci-kollekció bútorszövetei, fényáteresztői és dekoranyagai lilás, kékesszürke, mohazöld, bézs és a föld színét idéző téglaszínben pompáznak, hangulatukban, mintáikban festői olasz luxusvillákat idéznek. Mintha a Comói-tó partján barangolnánk, a Dolomitok magaslatainak csipkéinek ölelésében, ahol könnyen elképzelhető, hogy olyan bársonyanyagokat is használnak a belső terekben, amilyet a Carlucci kínál most - drágakő-tónusokkal gazdagítva eddigi kollekcióikat.

 

 

 

 

Forrás: Turizmus Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?