Az esemény szervezőjének, Kelemen Attilának az volt a célja az online elérhető "kiállítással", hogy szórólapok, katalógusok nélkül jutassa el az információkat a látogatókhoz. A környezetbarát megoldás által nem kerül a szemeteskosarakba több száz kiló papír. Az expo egy hét alatt több mint 220.000 embert ért el és 10% körüli kattintást eredményezett.
A szálláspiac számára fontos üzenet, hogy a direkt foglalások száma növelhető, ha ahhoz új eszközöket vesznek igénybe. A résztvevő szálláshelyek díjmentes hozzáférést kapnak a hamarosan induló Akomo-hoz, amely a vendégéjszakák számának növelését tűzte zászlajára, közvetlen foglalásokkal, közvetítők nélkül, jutalékmentesen.
Az esemény során fotókkal, videókkal, élő bejelentkezésekkel népszerűsítették a résztvevő szálláshelyeket valamint az első expo-tól eltérően ezúttal a rendezvények is fókuszba kerültek, valamint a szakmai tartalom sem maradt el. Interjú készült a turisztikai márkázásról, a Mind the Gap kreatív turisztikai coaching könyvről Bódis Gáborral, a látogatók megismerhették a KidsOasis családbarát védjegyet Gyetvainé Zováth Anikó által, betekinthettünk a Mórahalmi Turisztikai Egyesület munkájába, továbbá Kőszegi Edinától (Benczúr Hotel) megtudhattuk mire kell figyelnie egy rendezvényszervező menedzsernek. Az Online Utazás Expo ősszel folytatódik.
Forrás: Turizmus Online