Nagy érdeklődés kíséretében, a Szépasszonyvölgyben levő négy csillagos Hotel Villa Völgyben tartott találkozón az igazgatónő a hazai meghívottakon kívül a spanyol és a horvát vendégeket is köszöntötte, akik szintén részesei voltak az eseménynek. Azt is elmondta, hogy partnereikkel szoros kapcsolatban tevékenykednek tovább és igyekeznek igazodni a változó körülményekhez. Változatlanul az a céljuk, hogy szívvel, lélekkel, magas színvonalon szolgálják ki ügyfeleiket. Ezért jövőre többet kell nyújtaniuk, hogy a vevőik elégedettek legyenek. Kiemelte: fő törekvésük, hogy olyan úti célokat ajánljanak, amelyek a lehetőség szerint biztonságosak. Ennek érdekében ma már fokozott ellenőrzésekre kell felkészülni - tette hozzá.
Hangsúlyozta, hogy a körülöttünk levő világ gyors tempóban változik, ezért nagyon fontos, hogy az utasok megfelelő biztosítást kössenek és körültekintőek legyenek. Ebben is igyekeznek a segítségükre lenni. Munkájukban lényeges a rugalmasság, ami azt jelenti, hogy nincs állandóság, emiatt mindenre fel kell készülniük.
Azt is jelezte, hogy 2016-ban, 175 éves lesz a Thomas Cook csoport, - amelynek tagja a Neckermann is - és maximális támogatást nyújt a munkájukhoz. Ez pedig versenyelőnyt jelent széles kínálattal és képviselettel. A Neckermann egyébként fontos szervezetfejlesztést valósít meg, melynek középpontjában az ügyfeleinek gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálása áll. Ezért jó irodaként nem felejti el a jó partnereit.
Az ügyvezető igazgató a továbbiakban arra is kitért, hogy a repülőstől, a hajós utakon át a buszos, illetve a nyaralási ajánlatoktól a a sport programokig széleskörű palettát kínálnak vendégeiknek. Ám igen fontosnak tartják, hogy abban is segítsék őket, ha egyik úti célból a másikba szeretnének átfoglalni. Ezzel még több rugalmasságot - flexibilitást - nyújthatnak a vevőiknek. A szervezeti fejlesztéseikkel a megbízhatóságot, az átláthatóságot, a minőségi szolgáltatásokat segítik elő. Törekvéseiket jól szimbolizálja az új logójuk is.
A Turizmus Online érdeklődésére dr. Békefi Veronika ügyvezető igazgató elmondta, hogy 2015. a Neckermann életében fontos év volt. Jól felkészültek a munkára és igyekeztek alkalmazkodni a változásokhoz. Ebben az esztendőben közel százezer vendéget szolgáltak ki a saját termékeikből, komplex csomagajánlataikból. Pozitív a mérlegük és több mint 10 milliárd forint értékű forgalmat bonyolítottak le. Jövőre pedig több új szolgáltatással jelentkeznek.
A bevezető gondolatok után Kálmán Péter a cég marketing vezetője ismertette a résztvevőkkel a partnertalálkozó programjait. A vendégek megkapták és megismerhették a Neckermann 2016 évi nyári katalógusait. Ezek a repülős utakat különféle úti célokkal, szállásajánlatokkal és további fontos információkkal tartalmazzák. A vendégek hat csoportba szerveződve játékos ismertetők keretében győződhettek meg a Rixos a Sunrise, valamint a Thomas Cook Hotels, a Spanyol Idegenforgalmi Hivatal, a Club Med, és a Neckermann ajánlatairól.
Ezután a konferencia résztvevői sétát tettek Eger neves borászati, gasztronómiai és kultúrális helyén a Szépasszonyvölgyben, ahol nemes nedűket is kóstoltak. Az esti ünnepélyes vacsora színvonalát pedig zongorajáték és szórakoztató műsor emelte. A zárónapon Eger belvárosával és a karácsonyi vásárral ismerkedtek meg a résztvevők.