A kampány nyári szakaszában a „zsongás” felidézésével több, egész évben átélhető élménnyel kapcsolják össze a vízparti turizmust. Az új megcélzott piaci szegmens a fiatal korosztály, így hangsúlyt kapnak a nagy hazai nyári fesztiválok, de kiegészítő elemekként megjelennek a fiatal családokat megszólító, a gyermekek számára is élményt nyújtó rendezvények is.
A „Nem csak vízpart!” szlogennel a vízpart fogalmát újraértelmezve a napsütés, szabadság, strand mellé társítják a többi évszakban is utazásra csábító lehetőségeket: a wellness-fürdőzést, túrázást, a koncerteket, kiállításokat, valamint a kulináris élvezeteket. A kampány másik fontos célja, hogy a SZÉP kártya szálláshelyi felhasználását is erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében. A nemzeti turisztikai marketingszervezet ezért a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével együtt egész éves SZÉP kártya kommunikációt is folytat a belföldi kampányaihoz kapcsolódva.
Az úti cél kiválasztásához elsősorban a megújult www.itthon.hu oldal nyújt segítséget, ahol a régiók kedvezményes turisztikai ajánlatai között böngészhetnek az érdeklődők. Érdemes azonban átlapozni az MT Zrt. ÉLMÉNY itthon című ingyenes turisztikai programajánló magazinját is.
A kampány nyári szakaszának kreatív anyaga július végéig látható országszerte közterületi és járműreklámokon, napi- heti- és havilapokban, valamint internetes felületeken.
A fiatal célcsoport könnyebb megnyerése érdekében természetesen játék és Facebook-aktivitás is kapcsolódik a kampányhoz.. Az oldalon a három régió valamelyikéhez kapcsolódó képeket lehet kirakni. A játékos úgy juthat a kirakó egyes darabjaihoz, ha helyesen válaszol a régióval kapcsolatban feltett kérdésekre. A játékot időmérő figyeli, a legjobb időt elért játékosok között nyereményeket sorsolnak ki.
Forrás: Turizmus Online