A Pilisi Parkerdő újraültetését támogatja a Lidl

Szép társadalmi célú filmet készítettek ehhez.

A Pilisi Parkerdő újjáültetését támogató társadalmi célú kampány reklámfilmjét a Fellini-díjas Szász Attila rendezte és Nagy András volt az operatőre. 

{youtube|id=wcLFnzK7gq0}

A kampány alapja az volt, hogy 2014 decemberében az ónos eső hatalmas károkat okozott Magyarország erdeiben. Ebből kiindulva a Lidl Magyarország vezetőségének az volt az ötlete, hogy segítsék a Pilisi Parkerdő újjászületését.

Ezután megkeresték a Parkerdőt, és a tárgyalások során abban állapodtak meg, hogy azzal segíthetnek a legtöbbet, ha támogatják az újratelepítendő területeken a facsemeték megvásárlását. Ehhez pedig a Lidl saját márkás ásványvizét, a Saguaro-t kapcsolták termékként.

A tendert rendhagyó módon egy startup gyártócég, a Film Fight Club nyerte meg néhány kreatívval karöltve. 

Szász Attila szerint igazi szerelemgyerek lett a reklámfilm, és még az időjárás is nekik kedvezett, pedig a forgatás hajnalán viharos szél és hópihék fogadták a stábot.

A végeredményhez nagyban hozzájárult a Szász Attila rendező és Nagy András operatőr alkotta páros, illetve az utómunkastúdió, a Gyár munkája. Alig három hét lefolyása alatt valósították meg a CGI jeleneteket.

A tévén kívül a Lidl atl- és btl-kampánnyal is megtámogatja a reklámfilmet. Céljuk, hogy rövid időn belül nagy tömegekhez jusson el a hír, és minél többet tudjanak gyűjteni a Pilisi Parkerdő számára.

Az előzetes számítások szerint a Lidl közel 1 millió facsemetével fogja tudni segíteni a Parkerdő munkáját az elpusztult területek újrafásításásában. 

Stáblista

Megbízó: Lidl Magyarország
Marketing vezető: Kurunczi Anita
Produkciós cég: Film Fight Club
Rendező: Szász Attila
Operatőr: Nagy András
Producer: Harcos Andrea
Utómunka: GYÁR
Utómunka producer: Erdélyi Róbert
Vágó: Hargittay László

 


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.