Az Amadeus az elmúlt héten jelentette be Amadeus Schedule Recovery névre keresztelt, kategóriája élvonalába tartozó Travel Intelligence megoldásának bevezetését. A rendszer képes minimalizálni a légitársaságok működésben fellépő zavarokat olyan külső esemény bekövetkezésekor, mint például a rossz időjárás, vagy a nagy forgalom okozta torlódások miatti változások. Az Amadeus Schedule Recovery adatok analizálásával segít gyorsan és hatékonyan azonosítani a legkritikusabb feladatokat és közreműködik a felmerülő problémák megoldásában.
A rendszer támogatja a légitársaságokat az olyan gyors döntések meghozatalában, melyek egy váratlan késés, járattörlés, gépcsere, vagy résidő változás esetén válnak aktuálissá. A Schedule Recovery csökkenti a manuális beavatkozás szükségességét és elősegíti a legmegfelelőbb döntések meghozatalát. A rendszer szorosan ellenőrzi és irányítja a folyamatot, annak érdekében, hogy a változás a legkisebb terhet jelentse a légitársaság működési költségére és ezzel párhuzamosan minimálisra próbálja csökkenti az esemény teljes - az utasokra mért – hatását.
Az Amadeus Schedule Recovery megoldást elsőként Ausztrália legnagyobb légitársasága a Qantas Airways vezeti be.
Forrás: Turizmus Online