Az Amadeus Ventures fő célja, hogy megtaláljon és befektessen olyan stratup vállalkozásokba, melyek már működőképes „prototípust” fejlesztettek ki és olyan niche területekre fókuszálnak, amik az Amadeus meggyőződése szerint napjaink piaci trendjeinek és fejlesztéseinek élvonalába tartoznak.
A két éve indított kezdeményezés keretein belül idáig hat startupba invesztált az Amadeus, köztük található a hoteladat-specialista Olset, a repülőjegy- és hotelárkövető Yapta, valamint a nyaralók és turistalakások bérbeadásával foglalkozó BookingPal.
Az alap létrehozásával az Amadeus olyan startup vállalkozásokban próbál kisebbségi részesedést szerezni és ezzel támogatni a további fejlődést, melyek beleillenek innovatív szemléletébe. Különösen koncentrálva olyan témákra, mint az utazások és a hozzájuk kapcsolódó tevékenység személyre szabhatósága, az új formák megjelenése a különböző tartalmak disztribúciója során, valamint az end–to-end utazási élmények.
Az Amadeus a startup vállalkozásokba történő befektetéseivel, illetve velük együttműködve továbbra is nagy hangsúlyt kíván fektetni az innovációra és az utazás jövőjének formálásra.
Forrás: Turizmus Online