Az élményvásárlást és termékmegosztást helyezi előtérbe az Y-generáció

A Havas Worldwide a Market Probe International kutatócéggel közösen felmérést készített az Y-generáció online médiafogyasztási szokásairól.

A PRWeek beszámolójában millenialsként szereplő generációról (millenials=y generáció, a 2000 után születettek) Hashtag Nation: Marketing to the Selfie Generation címmel jelent meg a kutatás. 

A kutatás egyik fontos megállapítása, hogy a válaszadó fiatalok 60 százaléka számára a márkák által megosztott tartalmak kulcsfontosságúak az interneten és a mobileszközökön. 

Az Y-generációs fiatalok körében a legmenőbb technológiai márkák a Samsung, a Google, a Youtube, a Paypal és a Facebook, ugyanakkor a kutatás arra is rámutatott, hogy a fiatalok számára ma az számít techmárkának, amelyik online innovatív tartalmakat oszt meg, függetlenül attól, hogy alapvetően egy sportszergyártóról, vagy gyógyszercégről van-e szó. 

A több mint tízezres mintán 29 országban elvégzett kutatás szerint továbbá a fiatalok sokkal szívesebben mutatkoznak márkákkal, és szívesebben is engedik be őket a saját életükbe (ez egyébként általában is így van, nem kell ipszilonosnak lenni - a Szerk.). A válaszadók több mint fele mondta azt, hogy a márkák központi szerepet töltenek be az életükben. Ugyanakkor a válaszadók 40 százaléka szerint a "régi" márkák nem veszik őket elég komolyan. 

A kutatás további megállapítása volt még, hogy a válaszadók közel fele szívesebben költene többet élményekre, mint termékekre. Szintén a felük pedig azt mondta, hogy szívesebben osztana meg másokkal termékeket, mint birtokolna. 


Ünnepel a Cserkeszőlői Fürdő

Ünnepel a Cserkeszőlői Fürdő  

Május 1-jén a jubileumi ünnepség keretében izgalmas programokkal és kedvezményekkel várják a látogatókat.
Előremutató tanúsítvány a Cityrama DMC-nek

Előremutató tanúsítvány a Cityrama DMC-nek 

A díj a Cityrama DMC hosszú távú erőfeszítéseit ismeri el a fenntarthatóság és a vállalati, társadalmi felelősségvállalás (CSR) terén.
Extra kényelmes lábbelik kicsiknek

Extra kényelmes lábbelik kicsiknek 

A gyerekek még rengeteg szabadidővel rendelkeznek, amit aktív tevékenységgel, sok-sok futással és játékkal töltenek. Ezért egyáltalán nem mindegy az, hogy mit viselnek a lábukon. Jöjjön most egy olyan márka, amelynek modelljeit bátran ráadhatjuk a kicsik lábára, hiszen a magas minőség garantált!
Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.