Az élményvásárlást és termékmegosztást helyezi előtérbe az Y-generáció

A Havas Worldwide a Market Probe International kutatócéggel közösen felmérést készített az Y-generáció online médiafogyasztási szokásairól.

A PRWeek beszámolójában millenialsként szereplő generációról (millenials=y generáció, a 2000 után születettek) Hashtag Nation: Marketing to the Selfie Generation címmel jelent meg a kutatás. 

A kutatás egyik fontos megállapítása, hogy a válaszadó fiatalok 60 százaléka számára a márkák által megosztott tartalmak kulcsfontosságúak az interneten és a mobileszközökön. 

Az Y-generációs fiatalok körében a legmenőbb technológiai márkák a Samsung, a Google, a Youtube, a Paypal és a Facebook, ugyanakkor a kutatás arra is rámutatott, hogy a fiatalok számára ma az számít techmárkának, amelyik online innovatív tartalmakat oszt meg, függetlenül attól, hogy alapvetően egy sportszergyártóról, vagy gyógyszercégről van-e szó. 

A több mint tízezres mintán 29 országban elvégzett kutatás szerint továbbá a fiatalok sokkal szívesebben mutatkoznak márkákkal, és szívesebben is engedik be őket a saját életükbe (ez egyébként általában is így van, nem kell ipszilonosnak lenni - a Szerk.). A válaszadók több mint fele mondta azt, hogy a márkák központi szerepet töltenek be az életükben. Ugyanakkor a válaszadók 40 százaléka szerint a "régi" márkák nem veszik őket elég komolyan. 

A kutatás további megállapítása volt még, hogy a válaszadók közel fele szívesebben költene többet élményekre, mint termékekre. Szintén a felük pedig azt mondta, hogy szívesebben osztana meg másokkal termékeket, mint birtokolna. 


Zárva marad a hévízi tófürdő központi épülete

Zárva marad a hévízi tófürdő központi épülete 

Szigetfürdőt terveznek a látogatóknak.
Új elemekkel bővül Zalaegerszeg legnagyobb fesztiválja

Új elemekkel bővül Zalaegerszeg legnagyobb fesztiválja 

Új elemként belvárosi korzót is nyitnak a helyi kereskedőkkel együttműködve, illetve gimnazisták saját szervezésű programjait is színpadra viszik.
Lesz-e változás jövőre az Utazás Kiállítás megjelenésében és üzenetében?

Lesz-e változás jövőre az Utazás Kiállítás megjelenésében és üzenetében? 

A beszélgetés résztvevői egyetértettek abban, hogy a 2025-ös kiállítás kapcsán szervezett B2B workshop sikeres volt, amelyet 2026-ban szeretnének továbbfejleszteni.
Éttermi cigányzenei pályázat: nem élhetünk muzsikaszó nélkül

Éttermi cigányzenei pályázat: nem élhetünk muzsikaszó nélkül 

Június 1-től akár 140 zenekar muzsikája szólhat országszerte a vendéglők, kávéházak és bisztrók teraszain.
NGM: áprilisban ennyivel többet költöttek a SZÉP-kártya tulajdonosok

NGM: áprilisban ennyivel többet költöttek a SZÉP-kártya tulajdonosok 

2025. január-április között a SZÉP-kártya feltöltések összértéke meghaladta a 169 milliárd forintot.
Teknősök az úton – a közlekedők segítségét kérik a természetvédők

Teknősök az úton – a közlekedők segítségét kérik a természetvédők  

Előfordulhat, hogy a teknősök a kertekbe is betévednek, ahol az ott élő kutyák nehezíthetik meg a dolgukat.
Milyen lesz az idei szezonkezdés a Balatonnál?

Milyen lesz az idei szezonkezdés a Balatonnál? 

Munkaerőhiány, elöregedő vállalkozói kör, megnövekedett költségek és rövidülő nyári főszezon – ezekkel a nehézségekkel kell szembenézni a balatoni vállalkozóknak.
Tizenötezres tömeg vasárnap a Népligetben

Tizenötezres tömeg vasárnap a Népligetben 

Három hónapostól a kilencvenévesig minden korosztály  részt vett a jubileumi eseményen.
Még jelentkezhet a tokaji művészeti pályázatra!

Még jelentkezhet a tokaji művészeti pályázatra! 

Június 15-ig várják a mozaikterveket.
MDDÜ: „Kerülj Képbe! – Év Felfedezettje” felhívás idei győztesei

MDDÜ: „Kerülj Képbe! – Év Felfedezettje” felhívás idei győztesei 

A felhívásra országszerte 13 szakképzési intézményből, közel 50 pályaművel jelentkeztek a 3-7 fős csapatokat alkotó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.