Az élményvásárlást és termékmegosztást helyezi előtérbe az Y-generáció

A Havas Worldwide a Market Probe International kutatócéggel közösen felmérést készített az Y-generáció online médiafogyasztási szokásairól.

A PRWeek beszámolójában millenialsként szereplő generációról (millenials=y generáció, a 2000 után születettek) Hashtag Nation: Marketing to the Selfie Generation címmel jelent meg a kutatás. 

A kutatás egyik fontos megállapítása, hogy a válaszadó fiatalok 60 százaléka számára a márkák által megosztott tartalmak kulcsfontosságúak az interneten és a mobileszközökön. 

Az Y-generációs fiatalok körében a legmenőbb technológiai márkák a Samsung, a Google, a Youtube, a Paypal és a Facebook, ugyanakkor a kutatás arra is rámutatott, hogy a fiatalok számára ma az számít techmárkának, amelyik online innovatív tartalmakat oszt meg, függetlenül attól, hogy alapvetően egy sportszergyártóról, vagy gyógyszercégről van-e szó. 

A több mint tízezres mintán 29 országban elvégzett kutatás szerint továbbá a fiatalok sokkal szívesebben mutatkoznak márkákkal, és szívesebben is engedik be őket a saját életükbe (ez egyébként általában is így van, nem kell ipszilonosnak lenni - a Szerk.). A válaszadók több mint fele mondta azt, hogy a márkák központi szerepet töltenek be az életükben. Ugyanakkor a válaszadók 40 százaléka szerint a "régi" márkák nem veszik őket elég komolyan. 

A kutatás további megállapítása volt még, hogy a válaszadók közel fele szívesebben költene többet élményekre, mint termékekre. Szintén a felük pedig azt mondta, hogy szívesebben osztana meg másokkal termékeket, mint birtokolna. 


Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?