„Évek óta nem képviselte magát biztosítótársaság a vásáron, talán ennek is köszönhető volt az a figyelem, ami az Utazáson először bemutatkozó Mondialra irányult” – hangsúlyozta kérdésünkre Nagy Róbert, a Mondial Assistance Magyarországi Fióktelepének vezetője. A partnerkapcsolatok bővítése és az ügyfelekkel való kommunikáció fontossága miatt döntöttek a megjelenésről. „Fontos, hogy a végfelhasználók kedvet kapjanak a biztosítás megkötésére, hiszen az utazók 65 százaléka még mindig e nélkül indul útnak” – emelte ki a szakember.
A 22 négyzetméteres standon mind a partnerek, mind ügyfelek részéről nagy volt az érdeklődés mind a négy napon. A kommunikáció fókuszában a közelmúltban bemutatott, új portfólió állt. A cég áremelés nélkül bővítette az Őrangyal termékek szolgáltatásait, az időskori felárat eltörölte. A néhány napos utakra létrehozta az Őrangyal Minit, a buszos utakat pedig önálló termékké emelte.