A személyre szabott kampány a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) adatvezérelt ágazatirányítási koncepciójának első eleme, minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket és hirdetéseket láthatnak majd az emberek.
A tervezés alapja a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatbázisa volt, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között azzal kapcsolatban is, hogy a különböző városokban és megyékben élők számára mely hazai úti célok a legvonzóbbak. A rendelkezésre álló adatoknak köszönhetően az érdeklődési körükhöz leginkább illeszkedő kampánytartalom juttatható el a különböző felületeken.
A kampány szlogenje: „Életre kelt a táj!” Az imázsfilm aláfestő zenéje a Margaret Island Házszám című dala, amely alig több mint egy évvel ezelőtt az MTÜ együttműködésével készült el a Road Movie című sorozat részeként.
A kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.
A kampány kisfilmje ITT tekinthető meg.
Forrás: MTÜ