Mindez része annak az imázserősítő kampánynak, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete az adventi időszakban a téli Budapest-kampányra (BWI) alapozva folytat az osztrák piacon, így a komoly vásárlóerővel rendelkező osztrákok figyelmét ismét a kiváló minőségű és megújult magyarországi turisztikai szolgáltatásokra irányítja. Az integrált kampánynak része a társaság által frissen elkészített videóüzenet is, amelyben a hazánkba látogató turisták mondják el, hogy Magyarország biztonságos, lenyűgöző, „ötcsillagos" úti cél. A kültéri-, online- és nyomtatott reklámeszközök mellett hamarosan a gerillamarketing eszköztárát is beveti az MT Zrt. bécsi képviselete. Az imázserősítő és forgalomélénkítő turisztikai kampány 2016-ban három ütemben tovább folytatódik az osztrák piacon. Az Ausztriában megjelenő jelentősebb turisztikai cikkek letölthetőek az MT Zrt. bécsi irodájának weboldaláról.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.
Forrás: Vendég & Hotel