A turisztikai médiacsoport évente több mint 5 millió olvasót ér el, social media követőinek a száma több mint 300.000 fő. A cégcsoport portfóliójába tartozik többek között a hajozas.hu a csodalatosbalaton.hu a csodalatosmagyarorszag.hu a fishing.hu és a hotelek.hu szállásfoglaló portál is. A minőségi, érzelmeket kiváltó tartalmaknak és a kiemelt turisztikai helyszíneken kihelyezett éjjel-nappal nézhető webkameráknak köszönhetően a felhasználók intenzíven használják az egyes platformok funkcióit, ahol testreszabottan értesülhetnek a legfontosabb hírekről, programokról, és szolgáltatásokról, már az utazás tervezés szakaszában.
A portfólió most újabb taggal bővült, a bringazas.hu oldallal, amely elsősorban a lakosság számára szeretne kedvet csinálni a kerékpározáshoz és az egészséges életmódhoz. „Magyarország olyan bringázható desztinációkkal rendelkezik, amelyek csodálatos természeti környezetben helyezkednek el, ráadásul olyan kapcsolható turisztikai termékekkel, amelyek komplex élményláncot nyújtanak, gondoljunk akár a Duna és a Tisza vonalára, a Balaton régióra, vagy a Tisza-tóra. A kerékpározás ugyanakkor nem csak teljesítménytúra és sport, hanem olyan életérzés, amit bárki megtapasztalhat, hazánk rejtett kincseinek felfedezésének lehetőségével. Nem titkolt szándékunk, hogy - a 2020-ban Budapestről rajtoló Giro d’ Italia kerékpáros verseny felhajtó erejét is kihasználva - bringára ültessük az országot, ezért a bringazas.hu oldal mellett hamarosan meghirdetjük a Bringára Magyarország szemléletformáló programunkat. A projekt kapcsán már több országos szervezetet is megkerestünk és előremutató tárgyalásokat folytatunk velük, de még idén megkeressük a kerékpárosbarát településeket és a giro-s városokat is.” - mondta el Szabó Zoltán, a bringazas.hu-t üzemeltető Magyar Turizmus Média Kft. ügyvezetője.
Forrás: Turizmus Online