A tavalyi évhez hasonlóan, idén is megrendezésre kerül a turisztikai szakma számára a Gay Travel Day. Az esemény célkitűzése, hogy bemutassa a célcsoport gazdasági erejét, megismertesse a melegbarát és példaértékű desztinációkat; bemutassa a pride fesztiválok jelentőségét és légitársaságok melegbarát marketingkommunikációs know-how-ját. A szakmai nap második fontos témakörét idén is a hazai turizmusnak szentelik a szervezők, amely egy kerekasztal-beszélgetésben ölt testet, melynek résztvevői a hazai lehetőségeket és irányokat elemzik.
Európa nagy utazási kiállításai és vásárai között LMBTQ szekciók olyan óriási rendezvényeken vannak, mint a berlini ITB és a madridi Fitur kiállítások, valamint a londoni WTM vásár. Ezek szellemében, Kelet - és Közép Európában első alkalommal szervezi meg a Humen Media Hungary a „Pink Corner” részt, amely kiemelt helyen, a főpavilonban található. Többek között saját standdal készül a TAP Air Portugal légitársaság, vagy az EuroPride 2018 házigazdái, Stockholm és Göteborg; de képviselteti magát például Spanyolországból Valencia régiója is három úti céllal, ezek Valencia, Alicante és Benidorm.
A szervezők az Utazás Kiállítás szakmai napján, immáron második alkalommal szervezik meg a Gay Travel Day programot, amelyen a melegbarát desztinációk képviselői tartanak előadásokat és vesznek részt kerekasztal- beszélgetéseken. A következő előadókkal találkozhatnak az érdeklődők: Erdei Zsolt (Humen Media Group alapító-ügyvezető), Frederrick Bourty (Visit Brussels – LMBTQ turizmus szektor szakértő), Diana Riera (Ibizai Idegenforgalmi Hivatal – idegenforgalmi szaktérő), Szolnok Péter (TAP Air Portugal Airlines – ügyvezető), Jorge M. Guarro (Valencia tartomány – LMBTQ turisztikai kommunikációs menedzser), John Mary Attard (Máltai Turisztikai Hivatal – senior manager), Alf Kjeller (EuroPride 2018 – projekt menedzser), Juhász Emese (Zsidai Group – marketing vezető), Török Ágoston (Mellow Mood Hotels – értékesítési igazgató).