Ezekre és még sok más hasonló kérdésre keres választ Erdei János saját, fél évszázados gyakorlati tapasztalataiból tallózva, - olvasmányosan, és szándéka szerint szórakoztatóan is A/4-es nagy formátumú, 202 oldalas, 48 képpel illusztrált könyvében.
A pandémia szorításában vergődő szakmánk jelen helyzetében a "SOMLÓI GALUSKÁS GULYÁSLEVES 2.0 – Tanulságos történetek a turizmusmarketing világából" című derűs olvasmány talán segíthet az ott dolgozók kedélyét javítani és reményt, erőt, energiát és ötleteket adhat a várva-várt újranyitáshoz.
Megrendelhető már most! Vételár: 2990 Ft + szállítási/postai költség. Budapesten személyes átvétel is lehetséges előzetes egyeztetés szerint.
PDF-fájlban vagy E-könyvolvasó számára (ePUB vagy MOBI formátum) azonnali megküldés: 990,-Ft. E-mail: [email protected] vagy [email protected]
Dr. Faragó Hilda, a „Magyar MICE-ipar nagyasszonya” így ír kötetről:
A könyvet két éjszaka alatt elolvastam, sokkal jobban érdekelt, mint gondoltam volna. Remek a stílusa, sodró a lendülete, és jól érthető a koncepciója. A fejezetek végi összefoglalók, azaz az egyedi esetből szintetizált általánosság kiemelése példaszerű, akár tankönyvnek is alkalmas. Tudom, hogy visszatértél a szállodaiparba – az óra körbejár –, de mégis meglepett a szállodai történetek magas aránya, az ezzel kapcsolatban felhalmozott tapasztalat. Bár a történetek javarészét ismertem, mégis újnak tűntek, mert vagy nem tudtam, vagy elfelejtettem az eredeti okot, amiért kitalálódtak vagy történtek. Ajánlott irodalomként jól lehetne használni a felsőfokú szállodai marketing oktatásában.