„A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarország standja új helyen, olyan divatos és keresett desztinációk környezetében mutatja be kínálatát a világ legnagyobb turisztikai vásárán, mint Portugália, Görögország vagy Franciaország. Nemcsak az előkelőbb helyszínnek számító 1-es pavilon, de a standarculat és az érdeklődőket vonzó kiállítási attrakciók is újdonságnak számítanak. A magyar stand már nyitott kialakításával is belépésre csábítja a látogatókat, akik innovatív és interaktív eszközök segítségével ismerkedhetnek Magyarország szépségeivel.
Egy, az ITB-n tartózkodó forrásunktól úgy értesültünk, hogy a standon szerdára tervezett szakmai prezentációt sajnálatos módon igen gyér érdeklődés követte. Állítólag 250 meghívót küldött ki egy erre felkért cég, de végül kevesebb, mint 10 szakmai érdeklődő érkezett az MTÜ standjára. Korábbi évekkel ellentétben a stand nem a 2-es pavilonban kapott helyett, hanem az 1/1.b-ben. Az egyik beutaztató iroda Berlinben kiállító képviselője érdeklődésünkre arról számolt be, hogy üzletileg gyümölcsöző volt a szerdai nap; sokan érdeklődtek Magyarország iránt. Fontosnak tartotta megjegyezni, hogy az indai, kínai érdeklődők mellett konkrét ajánlatot váró európai ügyfelek jelentek meg nagyobb számban, köztük évekig nem jelentkező partnereik. Szerinte általában a magyar standot felkeresők nem a stand megjelenése vagy pozíciója miatt érkeztek; kifejezetten Magyarországra szeretnének utazni. A szerdai szakmai prezentációt csütörtök délelőtt tervezik megismételni, amennyiben megfelelő számú érdeklődő összegyűlik.