Lehet több direkt foglalásunk kevesebb munkával? - Kérdések egy új megoldásról

Az OTA-szolgáltatók térhódítása egyre több hotelnek okoz fejfájást, akik ezért minden elérhető eszközt bevetnek a közvetlen foglalásokért. Egy budapesti csapat új, okos megoldással szeretne nekik segíteni - bonomi.io

Miért jelent problémát az OTA-k térnyerése?

Az OTA-k számára fizetendő jutalék mára az egyik legjelentősebb tényezővé vált a hotelek működési költségei közt, éves szinten egy-egy hotelnél akár a százmiliós nagyságrendet is elérheti. Ráadásul az így érkező vendégekkel a kommunikáció is nehézkesebb, ami a kiegészítő bevételek alakulását, a vendégelégedettséget és így a vendégek újbóli visszatérésének esélyeit is rontja.

Mit lehet tenni ebben a helyzetben?

A hotelek a weboldalukba integrált foglalási motorral, az oldalt elhagyni készülő látogatóknak felajánlott kedvezményekkel és PPC kampányokkal küzdenek az OTA-óriások ellen. Ez a küzdelem azonban nem csak marketing büdzsét, hanem egyre több emberi erőforrást is igényel: az érdeklődők egyre nagyobb arányban azonnali választ várnak kérdéseikre. Ezek az elvárások a munkaerőhiánnyal nehezített helyzetben lévő szállodák számára növekvő kihívást jelentenek.

Van olyan megoldás, ami több direkt foglalást hoz és a recepció leterheltségét is csökkenti?

A probléma összetettségére reagálva, marketing-, vendéglátóipari és technológiai szakemberekkel hoztuk létre a Bonomi Asszisztenst, amelyet egy gyors testreszabási folyamatot követően bármelyik szálloda a saját Facebook oldalához adhat. Az Asszisztens egy chatbot-alapú megoldás: vendégek és érdeklődők a mindenki által ismert Facebook Messenger alkalmazásban beszélgetnek a hotellel.

Hogy lesz ebből több foglalás?

A Facebook Messenger azért is ideális platform, mert több ponton is bevethetővé teszi az Asszisztenst. A hotel weboldalán az érdeklődők rögtön választ kaphatnak a kérdéseikre, és lehetőségük van ajánlatot kérni vagy foglalást indítani a hotel saját foglalási motorjának használatával.

Az Asszisztens arra is képes, hogy kis idő elteltével újra megszólítsa azokat, akik nem foglaltak, és a korábbi beszélgetés alapján kimondottan rájuk szabott kedvezményt kínáljon nekik. A hatékonyságra garancia, hogy tapasztalataink szerint a Messengeren kapott üzenetek megnyitási aránya stabilan 80-90% között alakul.

Ráadásul az oldal látogatóira a Facebook segítségével az Asszisztenst elindító remarketing hirdetéseket is célozhatunk, így az átlagos Facebook hirdetéshez képest háromszoros hatékonysággal dolgozhatunk!

Hogyan lesz ettől könnyebb a recepció élete?

A Bonomi Asszisztens része egy egyedi mesterséges intelligencia (AI), ami a feltett kérdések akár 65%-át képes emberi beavatkozás nélkül megválaszolni, megmentve ezzel a front desk munkatársakat a repetitív munkától. Amikor mindenképp emberi segítségre van szükség, összegyűjti a fontos információkat és rendezett formában továbbítja a hotel személyzetének.

És ez tényleg működik?

A Bonomi Asszisztenst számos budapesti és vidéki hotelben bizonyított. Ha felkeltettük érdeklődését, vagy kipróbálná valamelyik ügyfelünk weboldalán működő Asszisztenst, nézze meg honlapunkat! bonomi.io

(X)


Ismét látogathatók a Hortobágy turisztikai látványosságai

Ismét látogathatók a Hortobágy turisztikai látványosságai 

A ragadós száj-, és körömfájás járvány miatt korábban elrendelt korlátozásokat enyhítették.
Búcsú a napközis Erzsébet-táboroktól

Búcsú a napközis Erzsébet-táboroktól 

A döntés hátterében a kormányzati finanszírozás leállása állhat.
Egészségőrzés, sportaktivitás figyelése és egy ellenőrzött asszó

Egészségőrzés, sportaktivitás figyelése és egy ellenőrzött asszó 

Beszámoló a Huawei új okosóra termékeit előzetesen bemutató magyarországi sajtóeseményről.
Újabb Festetics-kincsek a keszthelyi Kastélymúzeumban

Újabb Festetics-kincsek a keszthelyi Kastélymúzeumban 

A látogatói élmény fokozása és a szolgáltatások minőségének javítása érdekében további fejlesztéseket terveznek a következő egy évben.
Életre kel Gustav Klimt arany világa

Életre kel Gustav Klimt arany világa 

A Gustav Klimt: The Immersive Experience című interaktív produkció a legmodernebb technika segítségével vezeti be a látogatókat Klimt csodálatos világába, amely több mint száz évvel a művész halála után is lenyűgözi a közönséget.
Továbbra is nyitva az ablak az ország környezetszépítő versenyén

Továbbra is nyitva az ablak az ország környezetszépítő versenyén 

A szervezők meghosszabbították a pályázati határidőt két héttel.
Európa Sportrégiója címre pályázik Veszprém és a Bakony-Balaton régió

Európa Sportrégiója címre pályázik Veszprém és a Bakony-Balaton régió 

A pályázat előkészítése befejeződött, célja, hogy a rendszeres mozgást minden korosztály számára a mindennapok részévé tegye.
Íme, a 2025. évi Flash Award díjazottjai

Íme, a 2025. évi Flash Award díjazottjai 

Inspiráló helyszínen különleges díjátadó gála zajlott május 13-án este.
Virágzó hagyomány Fehérvárcsurgón

Virágzó hagyomány Fehérvárcsurgón 

2025. május 30-án nyílik a 21. Európai Dísznövény és Kertművészeti Kiállítás és Vásár.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.