Az eseményen kíváncsiak voltak a szakma véleményére, megvitatták a kiállítással kapcsolatos reformjavaslatokat, és a B2B rendezvény fejlesztésére irányuló ötleteket.
A beszélgetés résztvevői egyetértettek abban, hogy a 2025-ös kiállítás kapcsán szervezett B2B workshop sikeres volt, amelyet 2026-ban szeretnének továbbfejleszteni.
Fotó: Utazás+kiállítás
Több ötlet és javaslat is megfogalmazódott annak érdekében, hogy hosszú távon is releváns és meghatározó eseménnyé váljon, mind a kiállítók, mind a látogatók számára.
Többen jelezték,
a jelenlegi kiállítási forma frissítésre szorul, és több ötlet és javaslat is felmerült. A Hungexpo, a MUISZ és az érintett utazási irodák és szolgáltatók, közösen keresik azokat az irányokat, amelyek a jövőben még vonzóbbá tehetik az eseményt mind a szakmai közönség, mind a nagyközönség számára.
Fotó: Utazás+kiállítás
Elhangzott többféle javaslat a jövőbeli irányok és ötleteket tekintve, például a kiállítás élményszerűbbé tétele, ennek körében gasztronómiai élmények, élményszigetek kialakítása, illetve diplomáciai kapcsolatokon keresztül nemzetközi partnerek aktívabb bevonása, desztináció-bemutatók, prezentációs lehetőségek a színpadon a kiállítók számára.
A részvevők hangsúlyozták, hogy a személyes jelenlét, a közvetlen kapcsolatok pótolhatatlanok.
Megfogalmazásra került az is, hogy a kiállítás hosszú távú jövője szempontjából kulcsfontosságú a szakma aktív részvétele, az élményszerű tartalom és a célcsoport igényeinek pontosabb kiszolgálása, illetve már megvan a 2026-os kiállítás pontos időpontja is, amely
négynapos lesz ismét, és február 19-22. között kerül majd megrendezésre.