A most induló téli szezon már a tizedik, amikor Magyarország legnagyobb szakmai összefogása, a Budapest Winter Invitation (BWI) kampány jelentkezik.
A téli turizmust erősítő közös promóciós kampány során a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) fejlesztésének köszönhetően – idén először – a papír kivitelű online voucher helyébe az NFC alapú plasztikkártya, a BWI Budapest Card lép. Ez a változás kényelmesebbé teszi a napi használatot, minőségi előrelépés a turisták igényeinek kielégítése érdekében.
A Budapest Winter Invitation kampány Magyarország legnagyobb szakmai összefogása, melyhez idén több, mint 50 szálloda, valamint 8 szolgáltató csatlakozott. A közös cél: Budapest téli szolgáltatásainak népszerűsítése, a vendégforgalom növelése és a látogatók tartózkodási idejének meghosszabbítása.
A Budapest Winter Invitation kampány keretében – a BFTK innovációjának köszönhetően – a turista ingyenes, illetve kedvezményes lehetőségeket tartalmazó élménycsomagot kap, kártya formájában. Ha a vendég a BWI keretében foglal szállást, a kampányban résztvevő szállodákba bejelentkezve a recepción a szobakulccsal együtt kézbe kapja a BWI Budapest Cardot is.
A BWI Budapest Card kettő az egyben konstrukciójának köszönhetően a turista a BWI alapcsomag kedvezményeihez egy egyszerű online aktiválással juthat hozzá egy webes felületen, mi több, ugyanitt – azonnali vásárlással – feltöltheti a BWI Budapest Cardot az extra élménycsomag ingyenes szolgáltatásaival.
A BWI Budapest Card extra élménycsomag tulajdonosa:
• 10 múzeumba ingyenesen léphet be,
• 2 ingyenes gyalogtúrán vehet részt,
• ingyenesen veheti igénybe a tömegközlekedést.
Forrás: Turizmus Online