A történetben egy meglehetősen irritáló, középkorú nő dámáskodik. A repülőtérről a szálloda felé vezető úton, majd a szállodában, aztán az étteremben, szóval lényegében mindenhol és mindenben talál valami kifogásolni valót. Aztán kiderül, hogy bár fontos beosztása van, a főszereplő mégsem ő. És hogy jön ide a Lidl? Úgy, hogy a kiskereskedelmi lánc polcain saját márkás kozmetikumok is helyet kapnak, amelyek még ennek a roppant kényes nőnek is elnyerik a tetszését.
{youtube|id=Hc1md-1DOBU}
A reklámot a budapesti helyszínek miatt érdemes elsősorban megnézni, bár a csattanó sem rossz. A Bálna például megint nagyon jól néz ki, ahogy a Boscolo Hotel is simán lehetne Rómában vagy New Yorkban is.
A film produkciós szervizcége a magyar Angel Films volt.
Forrás: Kreatív Online