Élménytérképpel jelent meg az idei Északipart magazin

Megjelent az idei Északipart magazin, amely a Balatonra látogató magas vásárlóerejű olvasóközönséget célozza. A lapot idén már nem a Pannon Lapok Társasága, hanem ismét a Lipócia Kft. adja ki.

Megjelent az Északipart 2016-os lapszáma. A Balaton-Felvidékkel foglalkozó nyári magazint a tavalyi évvel ellentétben idén már nem a Pannon Lapok Társasága, hanem az eredeti kiadó, a Lipócia Kft. (az azonos című újlipótvárosi magazin kiadója) adja ki.

Az idei lapszám 200 oldalas és 5000 példányban jelenik meg. Témái a történelem, kultúra, gasztronómia, portrék és történetek, a terjesztés a Lapkeren (hipermarketek, benzinkutak, Inmediok) és saját partnereken keresztül történik. A magazin mellékleteként megjelent egy élménytérkép-csomag is, amely túraútvonalakat tartalmaz: 7 biciklis és 6 gyalogos túrát, a gyerekeknek 8 várral és 18 élményparkkal, külön kiszedhető lapokkal.

A nyomatott lapon kívül kapcsolódik a magazinhoz egy weboldal, ahol összefoglalók, ajánlók és adatbázisok találhatók, valamint egy webshop, ahol borászatok ajánlatai, tematikus hétvégék találhatók, illetve a magazin korábbi számait lehet megrendelni. Az Északipartnak emellett lesznek saját rendezvényei is, ilyen a szeptember 17-i Kálibuli, amely egy hozzávretőleg ezer fős boutique-fesztivál Köveskálon, valamint július közepétől indul egy borkóstoló-sorozat „Északipart 2015-ös évjárat Grand Tour” címmel.

„Az Északipart magazin 2016-tól egy olyan komplex tartalomszolgáltatóvá szeretne válni, amely minden érdeklődési területen segít információt találni az északi part rajongóinak. Nem a meglevő Balaton tematikájú site-ok konkurenciájaként, hanem egy szűrt, szegmentált tartalomstratégiával elérve az idelátogató prémium közönséget, kifejezetten az ő igényeikre fejlesztve tartalmat, ajánlatokat” – nyilatkozta Salgó Adrienn, az Északipart főszerkesztője.


Hamarosan startol a 40. Vivicittá

Hamarosan startol a 40. Vivicittá 

Április 12-én startol Budapesten a tavasz legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a negyvenedik, jubileumi Telekom Vivicittá.
 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
MSZÉSZ régiós ülések: fenntarthatósági gyakorlatok, osztrák piac jelentősége

MSZÉSZ régiós ülések: fenntarthatósági gyakorlatok, osztrák piac jelentősége 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.