Mivel az esemény online, így nincs szükség stand bérlésre, szórólapokra, katalógusokra, valamint az ezzel járó magas költségekre, ezáltal mindenki számára elérhető. Április 24-től egy héten át élő bejelentkezésekkel, fotókkal, videókkal, szöveges tartalmakkal, interjúkkal várják az érdeklődőket (ezúttal 2 napon MICE tematikával).
Az előző, február végi esemény 200.000 közeli elérést hozott 7% feletti kattintással. A résztvevő szálláshelyek elégedettek voltak, hiszen az érdeklődés növekedett ajánlataik iránt. Mivel a látogatókat az esemény alatt a partnerek oldalára terelik, így jutalékmentes, direkt foglalások érhetők el. Ha pedig a látogató nem foglal azonnal, akkor feliratkoztatható hírlevélre avagy követhető remarketing eszközzel.
A turisztikai esemény fontos üzenete az is, hogy felhívja a figyelmet a környezetvédelemre, hiszen szórólapok és katalógusok helyett elektronikusan juttatják el az ajánlatokat az érdeklődőknek.
Regisztrálni az alábbi linken lehet.
Forrás: Turizmus Online