A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ szervezte a kampányt: a szakmai zsűri által kiválasztott 15 képet a közösségi médiában népszerűsítette és versenyeztette. A legtöbb szavazatot kapott fotós mellett a szavazók között értékes fotófelszerelésre váltható utalványokat sorsoltak ki. A nyertes alkotásokat az ország 400 pontján órásplakátokon láthatja a lakosság.
A Bálnában zajlott sajtótájékoztatót követően mindhárom fotós (Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan) személyesen mutatta be alkotásait a media képviselőinek. A közönségszavazás kedvence Soós Bertalan Lánchídon készült képe lett, amin a fotós egy fiatal család szemszögéből láttatja a hídon felvonuló biciklistákat.
A kezdeményezés folytatása a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ által ősszel induló “Lélekző Budapest” című városkommunikációs kampány. Az őszi pályázat célja egy megújult budapesti tematikájú sajtóképadatbázis létrehozása, ami a már megszokott turisztikai fotók mellett egy frissebb, városi szemléletet közvetít egyedi, izgalmas, de mindenki számára ismerős, szerethető életképeken keresztül.