Amerikai, indiai, pakisztáni, ausztrál, brit és osztrák turisták mondják el véleményüket Magyarországról egy új kisfilmban. Egy kép többet ér ezer szónál, de ezer képnél is többet ér a személyes tapasztalás: ez a mottója a Magyar Turizmus Zrt. új videóüzenetének.
A magyar turizmus elmúlt időszakban mért rekorderedményei nem csupán számok: hazánk népszerűsége az itt élők nyitottságának, tradícióinknak, infrastrukturális és természeti adottságainknak köszönhető. A mintegy hat perces, dokumentumfilm jellegű, minden korosztályt megszólító kisfilm célja nem több, és nem kevesebb, mint hogy megmutassa: Magyarország Európa szívében 2015-ben is biztonságos, nyugodt, tiszta, vendégszerető és trendi úti cél, ahol igazi öröm, életérzés turistának lenni.
Az új kisfilm magyarul, németül és angolul is elérhető a youtube-on.
{youtube|id=V6N0wrFkNMs}