A 2006 óta folyamatosan megtartott Best Event Award (BEA) fesztiválon december 16-án este, online rendezvény keretén belül hirdették ki a győzteseket, és adták át a szakmai díjakat. A magyar projekt 99 shortilist-es nevezés közül nyerte el a „People’s Choice Award”-ot, és lett a közönség által kiválasztott legjobb pályamunka 2020-ban.
Sokan álltak a kezdeményezés mögé
A #PowerOfLiveEvents egy a Special Effects és a VisualEurope Group által életre hívott kezdeményezés, amelyhez a Bo Live társ-szervezőként csatlakozott. A BUD CB főtámogatóként jelentős anyagi támogatással állt a kezdeményezés mellé, szakmai partnere a főváros turisztikai cége, a Budapest Brand nZrt. pedig 40 budapesti épület egyedi, figyelemfelkeltő díszkivilágításában nyújtott segítséget. A népszerűsítésben és megvalósításban részt vállalt a MaReSz, MSZÉSZ, MABEUSZ és a MUISZ is.
Nemzetközi elismerés
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a nemzetközi rendezvénypiaci szakma díjazta a kezdeményezést, hiszen azért is dolgozunk, hogy az ágazatunkban érdekelt szolgáltatók minél több külföldi megrendelésű eseményhez jussanak", mondta Békefi Anna, a BUD CB szakmai igazgatója.
„Büszkék vagyunk, hogy a Special Effects nemzetközi projektjei és ügyfélköre mellett pont egy hazai kezdeményezésű eseménnyel sikerült díjat besöpörnünk!”, reflektált a díjra Kassai Zsolt, a Special Effects International Zrt. vezérigazgatója.
Forrás: BUD CB / Turizmus Online