Az ügyfél-elégedettség az utazási irodák számára is létfontosságú, ám sok esetben rajtuk kívül álló okok miatt nem lesz felhőtlen a nyaralás. A Secretclaims közreműködésével azonban segíthetnek utasaik kárigényeinek rendezésében, legyen szó törölt járatról, három órát meghaladó késésről vagy megtagadott beszállásról az EU területéről induló vagy oda érkező útvonalak esetében. A budapesti irodával is rendelkező nemzetközi céget tavaly alapították a légiközlekedésben és jogban jártas szakemberek, akik a légitársasági kompenzáció terén is komoly tapasztalattal rendelkeznek. Az ő szaktudásuk és know-how-juk segítségével az utasok gyorsan és kényelmesen hozzájuthatnak az őket megillető kompenzációhoz.
Eddig a hozzájuk forduló, megalapozott igénnyel rendelkező panaszosok 96 százaléka kapta meg eddig a kártérítést. Az európai légiközlekedés folyamatosan bővül, ám az egyre zsúfoltabbá váló légtér miatt a késések száma még ennél is nagyobb mértékben növekszik. Várhatóan idén nyáron is sok utas érkezik meg a vártnál később úti céljára – és bár számos esetben kártérítésre jogosultak, mégsem tudják mindig érvényesíteni igényeiket. Ebben segít az utasoknak és az utazási irodáknak a Secretclaims. Sztrájkok és egyéb vis maior események esetén ugyan az ő szakembereik sem tudnak segíteni, de minden más esetben fordulhatnak hozzájuk bizalommal!
Kapcsolat: Schur Dániel stratégiai igazgató, [email protected] , https://secretclaims.com (x)