Sentiment analízis és hangulattérkép

Minden szálloda legfőbb célja, hogy vendéget nyerjen magának. Kritikus jelentősége van annak, hogy megértsük azt, hogy a vendégértékelések hogyan befolyásolják a mai utazóközönség foglalási döntéseit, és mi a legjobb módja annak, hogy ezeket a szálloda a saját előnyére fordítsa.

Mennyire hagyatkoznak a vendégek az utazási döntésnél a véleményekre?

(Status Labs statisztikái alapján):

● A megkérdezettek 87%-a olvas vendégvéleményeket a döntés meghozatala előtt (2020)- ez 6%-os növekedés 2019-es képest és 20%-os növekedés 2010-hez képest

● A megkérdezettek 79%-a ugyanannyira hisz az online véleményeknek, mint a saját családjának vagy ismerőseinek

● A megkérdezettek 94% azt nyilatkozta, hogy a pozitív vélemények hatására nagyobb eséllyel kedvelik meg a szállodát

A fentiek egyértelműen bizonyítják, hogy mekkora jelentősége van a vendégvéleményeknek.

A reputáció menedzsment számos kihívással és lehetőséggel jár a szállodák számára. Ezeket a lehetőségeket kiaknázva valós adatok, valós információk állhatnak a szállodák rendelkezésére, ahhoz, hogy megértsék a legújabb vendégigényeket.



A vendégek megértése és igényeik felmérése a kulcsa annak, hogy vendégeket nyerjünk szállodánknak, valamint, hogy felejthetetlen élményeket tudjunk nyújtani. Ezt egyetlen dolog teszi lehetővé: meghallgatni vendégeinket. Ez pedig mihez vezet? Visszajelzéshez és adathoz.

A vélemények valós idejű és minden részletre kiterjedő elemzése megoldást nyújt és irányt mutat. Mit tudhatunk meg a véleményekből?

Egy szóval: mindent.

A valós, színtiszta meztelen igazságot. A vendégek kendőzetlen, köntörfalazás nélküli tapasztalatait, elvárásaikat, legfőbb vágyaikat.

Hogy mit gondolnak rólad valójában a vendégeid és ez hogyan befolyásolja a bevételedet, valamint ezekre alapozva milyen menedzsment döntéseket tudsz meghozni, abban a professzionális véleménykezelés és adatelemzés lehet segítségedre.

A sentiment analízis során azokat az említéseket (érzéseket) veszik figyelembe, amik alapvetően meghatározzák és befolyásolják a szállodai szegmensek pontszámait.



A hangulattérkép segítségével pedig pontosan tud tájékozódni a szálloda, hogy melyik irányba és milyen úton kell haladni a siker felé.

A reputációs pontszám, mint fontos KPI, egyre felbecsülhetetlenebb. Az ár és revenue management minden vállalkozás alapja, de ezek a mutatók nem elegek ahhoz, hogy visszatérő vendégeket generáljanak.

Meghallgatni a vendégeket, figyelni az igényekre és azok alapján fejleszteni. Ez szükséges ahhoz, hogy a vendégek visszatérjenek, és hajlandóak legyenek többet fizetni.

Az Everguest segítségével most felmérheted, hogy mit gondolnak rólad a vendégeid, mik a problémák és hogyan oldd meg azokat. Kérd az első ingyenes konzultációt és egy teljes reputációs auditot, hogy felkészülten várhasd az újonnan felmerülő legújabb vendégigényeket!


Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.
Májusban jön a Budapest100

Májusban jön a Budapest100 

Rekordmennyiségű ház- és közösségi kert nyitja meg idén a kapuit.
Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban

Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban 

Izgalmas kalanddal várja a DinoPark KÖKI látogatóit a húsvéti ünnepek alatt.
Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok

Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok 

Két hétvége, négy rendezvény: tavaszi pezsgés Esztergomban.
Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba

Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba 

Húsvét a Madame Tussauds Budapestben: programok és új figurák várják a látogatókat.
Nincs húsvét Tojás-kút nélkül

Nincs húsvét Tojás-kút nélkül 

Húsvét és tavaszi szünet Székesfehérváron.
Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban

Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban  

Elkezdődött a mitikus világot megidéző Walk My World immerzív produkció építése a Millenárison
Három nap – nyolc világsztár Paloznakon

Három nap – nyolc világsztár Paloznakon 

Idén nyáron ismét jazzbe borul a Balaton-felvidék.
Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást

Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást 

A nagy érdeklődésre való tekintettel a tervezetthez képest három héttel később, április 21-én, húsvéthétfőn zár a Szépművészeti Múzeum Munkácsy-kiállítása,
Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben

Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben 

Májusban újra a szabadtéri élményeké a főszerep a Zsolnay Negyedben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.