Sentiment analízis és hangulattérkép

Minden szálloda legfőbb célja, hogy vendéget nyerjen magának. Kritikus jelentősége van annak, hogy megértsük azt, hogy a vendégértékelések hogyan befolyásolják a mai utazóközönség foglalási döntéseit, és mi a legjobb módja annak, hogy ezeket a szálloda a saját előnyére fordítsa.

Mennyire hagyatkoznak a vendégek az utazási döntésnél a véleményekre?

(Status Labs statisztikái alapján):

● A megkérdezettek 87%-a olvas vendégvéleményeket a döntés meghozatala előtt (2020)- ez 6%-os növekedés 2019-es képest és 20%-os növekedés 2010-hez képest

● A megkérdezettek 79%-a ugyanannyira hisz az online véleményeknek, mint a saját családjának vagy ismerőseinek

● A megkérdezettek 94% azt nyilatkozta, hogy a pozitív vélemények hatására nagyobb eséllyel kedvelik meg a szállodát

A fentiek egyértelműen bizonyítják, hogy mekkora jelentősége van a vendégvéleményeknek.

A reputáció menedzsment számos kihívással és lehetőséggel jár a szállodák számára. Ezeket a lehetőségeket kiaknázva valós adatok, valós információk állhatnak a szállodák rendelkezésére, ahhoz, hogy megértsék a legújabb vendégigényeket.



A vendégek megértése és igényeik felmérése a kulcsa annak, hogy vendégeket nyerjünk szállodánknak, valamint, hogy felejthetetlen élményeket tudjunk nyújtani. Ezt egyetlen dolog teszi lehetővé: meghallgatni vendégeinket. Ez pedig mihez vezet? Visszajelzéshez és adathoz.

A vélemények valós idejű és minden részletre kiterjedő elemzése megoldást nyújt és irányt mutat. Mit tudhatunk meg a véleményekből?

Egy szóval: mindent.

A valós, színtiszta meztelen igazságot. A vendégek kendőzetlen, köntörfalazás nélküli tapasztalatait, elvárásaikat, legfőbb vágyaikat.

Hogy mit gondolnak rólad valójában a vendégeid és ez hogyan befolyásolja a bevételedet, valamint ezekre alapozva milyen menedzsment döntéseket tudsz meghozni, abban a professzionális véleménykezelés és adatelemzés lehet segítségedre.

A sentiment analízis során azokat az említéseket (érzéseket) veszik figyelembe, amik alapvetően meghatározzák és befolyásolják a szállodai szegmensek pontszámait.



A hangulattérkép segítségével pedig pontosan tud tájékozódni a szálloda, hogy melyik irányba és milyen úton kell haladni a siker felé.

A reputációs pontszám, mint fontos KPI, egyre felbecsülhetetlenebb. Az ár és revenue management minden vállalkozás alapja, de ezek a mutatók nem elegek ahhoz, hogy visszatérő vendégeket generáljanak.

Meghallgatni a vendégeket, figyelni az igényekre és azok alapján fejleszteni. Ez szükséges ahhoz, hogy a vendégek visszatérjenek, és hajlandóak legyenek többet fizetni.

Az Everguest segítségével most felmérheted, hogy mit gondolnak rólad a vendégeid, mik a problémák és hogyan oldd meg azokat. Kérd az első ingyenes konzultációt és egy teljes reputációs auditot, hogy felkészülten várhasd az újonnan felmerülő legújabb vendégigényeket!


Nyíregyháza és Hidvégardó – egyvalami közös bennük

Nyíregyháza és Hidvégardó – egyvalami közös bennük 

Megvannak a Virágos Magyarország verseny idei győztesei.
MUISZ tájékoztatás a módosított kormányrendeletről

MUISZ tájékoztatás a módosított kormányrendeletről 

Módosult a 472/2017. (XII.28.) Korm. rendelet, ami a következő kötelezettségeket rója az utazási vállalkozásokra:
Sokszínű világzenei fesztivál Budapesten

Sokszínű világzenei fesztivál Budapesten 

A főváros legnagyobb világzenei fesztiválját, a Bartók Tavasz Nemzetközi Művészeti Hetek keretében megvalósuló Budapest Ritmot ismét megrendezik.
Megvan, melyik lett az év fája

Megvan, melyik lett az év fája 

Az idei jelöltek a kecskefűz, a korai juhar és a rezgő nyár voltak.
A videóművészet Rembrandtja Magyarországon

A videóművészet Rembrandtja Magyarországon 

Magyarországon első alkalommal nyílik a kortárs videóművészet világhírű alkotójának, Bill Violának önálló kiállítása.
Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!

Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!  

Lehet, hogy az Ön szavazata dönti el, melyik szálloda vagy vendéglátóegység kapja a rangos közönségdíjat az idei döntőbe került pályázók közül.
Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét

Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét 

Ausztráliából hozta haza a Virág Judit Galéria, a Madame Tussauds Budapestben mutatták be a csodálatos portrét.
Máté Bence az év madárfotósa

Máté Bence az év madárfotósa 

A második fordulóba került képek összesen 170 különböző madárfajt örökítettek meg.
Ezek lettek az Év kutyabarát helyei 2024-ben

Ezek lettek az Év kutyabarát helyei 2024-ben 

Idén már 11. alkalommal került megrendezésre az Év kutyabarát helye kampány a Kutyabarát.hu szervezésében, ismét hatalmas érdeklődés övezte a kutyabarát szállások, vendéglátóhelyek és munkahelyek megmérettetését.
Ha faültetés, akkor segítenek a szajkók

Ha faültetés, akkor segítenek a szajkók 

Szajkók segítenek a faültetésben Pesterzsébeten és Veresegyház határában.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.