Mennyire hagyatkoznak a vendégek az utazási döntésnél a véleményekre?
(Status Labs statisztikái alapján):
● A megkérdezettek 87%-a olvas vendégvéleményeket a döntés meghozatala előtt (2020)- ez 6%-os növekedés 2019-es képest és 20%-os növekedés 2010-hez képest
● A megkérdezettek 79%-a ugyanannyira hisz az online véleményeknek, mint a saját családjának vagy ismerőseinek
● A megkérdezettek 94% azt nyilatkozta, hogy a pozitív vélemények hatására nagyobb eséllyel kedvelik meg a szállodát
A fentiek egyértelműen bizonyítják, hogy mekkora jelentősége van a vendégvéleményeknek.
A reputáció menedzsment számos kihívással és lehetőséggel jár a szállodák számára. Ezeket a lehetőségeket kiaknázva valós adatok, valós információk állhatnak a szállodák rendelkezésére, ahhoz, hogy megértsék a legújabb vendégigényeket.
A vendégek megértése és igényeik felmérése a kulcsa annak, hogy vendégeket nyerjünk szállodánknak, valamint, hogy felejthetetlen élményeket tudjunk nyújtani. Ezt egyetlen dolog teszi lehetővé: meghallgatni vendégeinket. Ez pedig mihez vezet? Visszajelzéshez és adathoz.
A vélemények valós idejű és minden részletre kiterjedő elemzése megoldást nyújt és irányt mutat. Mit tudhatunk meg a véleményekből?
Egy szóval: mindent.
A valós, színtiszta meztelen igazságot. A vendégek kendőzetlen, köntörfalazás nélküli tapasztalatait, elvárásaikat, legfőbb vágyaikat.
Hogy mit gondolnak rólad valójában a vendégeid és ez hogyan befolyásolja a bevételedet, valamint ezekre alapozva milyen menedzsment döntéseket tudsz meghozni, abban a professzionális véleménykezelés és adatelemzés lehet segítségedre.
A sentiment analízis során azokat az említéseket (érzéseket) veszik figyelembe, amik alapvetően meghatározzák és befolyásolják a szállodai szegmensek pontszámait.
A hangulattérkép segítségével pedig pontosan tud tájékozódni a szálloda, hogy melyik irányba és milyen úton kell haladni a siker felé.
A reputációs pontszám, mint fontos KPI, egyre felbecsülhetetlenebb. Az ár és revenue management minden vállalkozás alapja, de ezek a mutatók nem elegek ahhoz, hogy visszatérő vendégeket generáljanak.
Meghallgatni a vendégeket, figyelni az igényekre és azok alapján fejleszteni. Ez szükséges ahhoz, hogy a vendégek visszatérjenek, és hajlandóak legyenek többet fizetni.
Az Everguest segítségével most felmérheted, hogy mit gondolnak rólad a vendégeid, mik a problémák és hogyan oldd meg azokat. Kérd az első ingyenes konzultációt és egy teljes reputációs auditot, hogy felkészülten várhasd az újonnan felmerülő legújabb vendégigényeket!