Az új elnök új programmal készül, jönnek a nyári fesztiválok és tovább erősítik az online megjelenést is. A szervezet fő feladata a városmarketing, turisztikai marketing, rendezvényszervezés, valamint a szállásadók és civil szervezetek összefogása és segítése.
"Elsősorban a rendezvényszervezés, az online marketing és a termékfejlesztés területén tevékenykedtem az elmúlt években, rengeteg városi szintű program megvalósulásában vettem részt" – nyilatkozta az újonnan megválasztott elnök.
Korábban, még alelnökként kiemelte, hogy a szervezet sikeres, amit a számok is jól tükröznek. "Tavaly 5,9%-kal nőtt Orosházán a vendégszám, 4,7%-kal a vendégéjszakák száma és 67%-kal többen látogatják a város turisztikai oldalait, mint egy évvel korábban" - mondta.
A négy főt foglalkoztató TDM szervezet üzemelteti a főtéri Tourinform Irodát és az orosházi termékboltot, emellett weblapokat, közösségi oldalakat is működtetnek. Az egyik legnagyobb a város turisztikai oldala, a www.gyoparosfurdo.hu, aminek napi ezer fő felett van a látogatói száma.
A rendezvényekre is kitért Kiss László, elárulta, hogy idén mindenki számára ingyenes lesz a Sör-Virsli Fesztivál, melyet július 17-18-án rendeznek meg új helyszínen, Orosháza Főterén. A rendezvényen fellép egy olyan nagy zenekar, akik még soha nem jártak a városban, ám hogy kik ők, egyelőre még nem árulta el. A fesztivál utáni napon, két helyszínen is további színes programok várják a közönséget. Az egyik Gellértegyházán, ahol Folk Fesztivált tartanak majd a Történelmi Emlékparban, a másik pedig a Főtéren, a már megszokott és sokak által megkedvelt Oros-Kosár Kézműves Vásár lesz megtartva, melyet minden hónap harmadik vasárnapján rendeznek a városban. Az Európai Kenyérünnep rendezvénysorozat is három napon keresztül várja a vendégeket az augusztus 20-i hétvégén, igazi programkavalkáddal készül Orosháza-Gyopárosfürdő ezen időszakra.
Forrás: Turizmus Online