A Hrpwr.hu egy napi frissítésű online felület, melynek neve a hr erejét fejezi ki, vagyis azt, hogy minden cég hosszú távú sikere az ott dolgozó emberek tehetségétől, motiváltságától és a csapatösszhangtól függ. Az Üzlet és Pszichológiát is jegyző Gábor Fanni által vezetett szerkesztőség meggyőződése, hogy a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben minden gazdasági vállalkozás számára kiemelkedő fontosságú a megfelelő munkaerő kiválasztása, képzése és megtartása. Az új márka ezeken a területeken kíván segítséget nyújtani a cégvezetőknek és a hr területével foglalkozó szakembereknek.
Az olvasók naponta találhatnak új tartalmakat a Hrpwr.hu-n, ahol szakértők sorolják be a praktikus tanácsokat és kapcsolódó interjúkat a munkavállalói életútra vonatkozóan. Ezen kívül a honlap a piac aktuális történéseivel és esettanulmányaival informálja olvasóit. A cikkeket közép-, és felsővezetőknek, illetve humán erőforrásért és employer brandingért felelős szakembereknek ajánlják a szerkesztők szakmai útmutatásként napi kihívásaikhoz. Az új honlap célja a hasznos, kézzel fogható tudás átadása hr-esek, cégvezetők számára, hogy megtartsák motivációjukat mások motiválásában.
Szintén a Hrpwr ernyőmárka alá kerül a kiadó által nemrégiben meghirdetett HRKOMM Award, melynek célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat.
Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezetője elmondta, hogy a Hrpwr.hu online szakportállal a kiadó a többféle iparági jelenléte mellett a különböző iparágakban mindenhol meglévő azonos funkciókban szükséges szaktudások bővítésének irányában is szeretne elmozdulni. Az ilyen irányú információátadás és tudásmegosztás egyik eleme a 25 éves Kreatív Magazin és hozzá tartozó Kreatív Online, továbbá a munkahelyi pszichológia kérdéskörével évek óta foglalkozó Üzlet & Pszichológia.
A Hrpwr.hu kiadója a Kreatívot is megjelentető PPH Media.
Forrás: Turizmus Online