A belföldi nyaralás közben előforduló egészégügyi, a gépjárművel, kapcsolatos problémákra, sőt, az otthon maradt családtagokra és a lakásra is vonatkozó komplex, egy hónapra is megköthető biztosítással lépett piacra az Europ Assistance Magyarország.
Kalmár László, az Europ Assistance Magyarországért is felelős régiós vezetője közölte: az asszisztencia szolgáltatás mellett maga a biztosítási fedezet is az EA cégcsoport egyik tagjához, az Europ Assistance S.A. Irish Branch vállalatához kapcsolódik. Az Europ Assistance Magyarország 2019-ben összesen 256 ezer esetben nyújtott segítséget bajba jutott ügyfeleinek. A legtöbbször valamely egészségügyi probléma esetén hívták a szolgáltatót: az összes megkeresés 55 százaléka, 140 ezer hívás érkezett valamely betegséggel, illetve balesettel kapcsolatos probléma miatt.
Utazás, nyaralás közben történt váratlan esemény után a tavalyi évben 43 ezren tárcsázták az Europ Assiistance Magyarország call-centrét - ezek az esetek tették ki az összes hívás 17 százalékát. Az otthonnal, lakással kapcsolatos váratlan helyzetek – például csőrepedés, zártörés stb. – miatt közel 36 ezren telefonáltak, s az összes ügyfélhívás 14 százalékát az autós elakadással, műszaki problémával kapcsolatos telefonok jelentették. Az Europ Assistance Magyarország 2019-ben ünnepelte magyarországi jelenlétének 20. évfordulóját. A cég Magyarországon több mint 110 főállású dolgozót foglalkoztat, szolgáltató partnereinek száma meghaladja a kétezret.
Forrás: Turizmus Online