ÚJRANYITÁS: A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket

Mi a reputáció? Milyen a jó reputáció? Miért fontos, hogy mit gondolnak rólunk a vendégek? Hogyan kezeljük helyesen a vendégvéleményeket? Hogyan függ össze a vendégvélemény és a bevétel? Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

Egy vendég véleménye számtalan új vendéget befolyásol a döntésében, az újranyitás után pedig még inkább felértékelődik a jelentősége. Nem mindegy hogyan reagálunk, mit reagálunk és mikor reagálunk. Egy negatív vélemény ráadásul könnyen az egész megítélésünket is megváltoztathatja, ezáltal pedig az újranyitás utáni pozíciónkat is veszélybe sodorhatja versenytársainkkal szemben. "A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket – ezen a mondaton sokan még mindig meglepődnek, pedig igaz. Igenis számít, hogy milyen a rólunk kialakult kép, hiszen ez a kép befolyásolja a potenciális vendégeket a szállásválasztásban" – mondta el Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének webináriumán.



A szakember külön hangsúlyozta, hogy meg kell ragadni minden lehetőséget arra, hogy kommunikáljunk a vendéggel. A vendégvéleményre adott válasz is kommunikáció, párbeszéd, ami nekünk, mint szállodának, panziónak, étteremnek úgy tűnhet, hogy csak két fél között zajlik, de közben minden egyes éppen szállást keresőhöz szólunk a válasszal. Hogy miért? Mert a válaszadással a biztonságérzetet tudjuk növelni, érzékeltethetjük, hogy törődünk a vendéggel, a gyorsan változó körülményekre és a helyzetre is könnyen és azonnal tudunk reagálni.

Az újranyitásig hátralévő idő egy kitűnő lehetőség arra, hogy elővegyük a múlt véleményeit, értékeléseit, kielemezzük őket, levonjuk a megfelelő következtetéseket és tanuljunk belőlük. Ebben segít most az Everguest személyreszabott újranyitási akcióterve, ami ráadásul most nem kerül semmibe. Ennek keretében többek között:

  •  átfogó képet kaphatunk arról, hogy mit gondolnak rólunk a vendégeink
  • beazonosíthatjuk a leginkább fejlesztendő területeket
  • megtudhatjuk, hogy a vendégvélemények hogyan befolyásolják a bevételünket
  • hasznos tippeket kaphatunk, hogy az újranyitásnál mire kell majd fókuszálnunk az új vendégeinknél.


Az Everguest vendégvélemény analízise nemcsak segít felderíteni a rejtett problémákat, de megoldást is kínál azokra. Tekintsünk a jövőbe, használjuk ki erősségeinket, hogy újult erővel, még magasabb színvonalon vághassunk neki a vendégek fogadásának! Az Everguest RESTART akciótervéről bővebb infók itt!


Galériák éjszakája a Bartók Béla úton

Galériák éjszakája a Bartók Béla úton 

Galériaséták, beszélgetések, irodalmi est, élő könyvtár, tárlatvezetések kiállító művészekkel és kurátorokkal, valamint zenei produkciók.
Indul a Best of Sopron

Indul a Best of Sopron 

A nagykövetek a számukra legkedvesebb élmények és emlékek alapján tesznek személyes ajánlásokat.
Kortárs szobrászati kiállítás Köveskálon

Kortárs szobrászati kiállítás Köveskálon 

A Káli Art Inn kertjében kiállított különleges alkotásokat minden évben neves szakmai zsűri bírálja egy verseny keretében – így történt ez idén is.
Friss NGM-jelentés a külföldi vendégérkezésekről Q1 alatt

Friss NGM-jelentés a külföldi vendégérkezésekről Q1 alatt 

2025 első negyedévében közel 3,2 millió vendég érkezett a magyarországi szálláshelyekre, 8,4 százalékkal több, mint 2024 azonos időszakában.
Új ritkaságokkal bővült a dörgicsei autógyűjtemény

Új ritkaságokkal bővült a dörgicsei autógyűjtemény 

Köztük a legendás Ferrari Testarossa és De Tomaso Mangusta.
Budapestre érkezik a Gustav Klimt interaktív tárlat

Budapestre érkezik a Gustav Klimt interaktív tárlat 

Az The Immersive Experience kiállítás május 19-től látható.
Hazai strandok listája, ahol legfőbb szempont a kutyabarátság

Hazai strandok listája, ahol legfőbb szempont a kutyabarátság 

Strandok, ahol négylábú barátokat is örömmel fogadják a tikkasztó nyári napokon.
Világhírű írótól kerül kalapács alá a Vaszary-festmény

Világhírű írótól kerül kalapács alá a Vaszary-festmény 

Hollywoodi világsztár családjától érkezik Budapestre a Virág Judit Galéria tavaszi aukciójának egyik szenzációja.
Ünnepel a Cserkeszőlői Fürdő

Ünnepel a Cserkeszőlői Fürdő  

Május 1-jén a jubileumi ünnepség keretében izgalmas programokkal és kedvezményekkel várják a látogatókat.
Előremutató tanúsítvány a Cityrama DMC-nek

Előremutató tanúsítvány a Cityrama DMC-nek 

A díj a Cityrama DMC hosszú távú erőfeszítéseit ismeri el a fenntarthatóság és a vállalati, társadalmi felelősségvállalás (CSR) terén.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.