ÚJRANYITÁS: A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket

Mi a reputáció? Milyen a jó reputáció? Miért fontos, hogy mit gondolnak rólunk a vendégek? Hogyan kezeljük helyesen a vendégvéleményeket? Hogyan függ össze a vendégvélemény és a bevétel? Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

Egy vendég véleménye számtalan új vendéget befolyásol a döntésében, az újranyitás után pedig még inkább felértékelődik a jelentősége. Nem mindegy hogyan reagálunk, mit reagálunk és mikor reagálunk. Egy negatív vélemény ráadásul könnyen az egész megítélésünket is megváltoztathatja, ezáltal pedig az újranyitás utáni pozíciónkat is veszélybe sodorhatja versenytársainkkal szemben. "A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket – ezen a mondaton sokan még mindig meglepődnek, pedig igaz. Igenis számít, hogy milyen a rólunk kialakult kép, hiszen ez a kép befolyásolja a potenciális vendégeket a szállásválasztásban" – mondta el Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének webináriumán.



A szakember külön hangsúlyozta, hogy meg kell ragadni minden lehetőséget arra, hogy kommunikáljunk a vendéggel. A vendégvéleményre adott válasz is kommunikáció, párbeszéd, ami nekünk, mint szállodának, panziónak, étteremnek úgy tűnhet, hogy csak két fél között zajlik, de közben minden egyes éppen szállást keresőhöz szólunk a válasszal. Hogy miért? Mert a válaszadással a biztonságérzetet tudjuk növelni, érzékeltethetjük, hogy törődünk a vendéggel, a gyorsan változó körülményekre és a helyzetre is könnyen és azonnal tudunk reagálni.

Az újranyitásig hátralévő idő egy kitűnő lehetőség arra, hogy elővegyük a múlt véleményeit, értékeléseit, kielemezzük őket, levonjuk a megfelelő következtetéseket és tanuljunk belőlük. Ebben segít most az Everguest személyreszabott újranyitási akcióterve, ami ráadásul most nem kerül semmibe. Ennek keretében többek között:

  •  átfogó képet kaphatunk arról, hogy mit gondolnak rólunk a vendégeink
  • beazonosíthatjuk a leginkább fejlesztendő területeket
  • megtudhatjuk, hogy a vendégvélemények hogyan befolyásolják a bevételünket
  • hasznos tippeket kaphatunk, hogy az újranyitásnál mire kell majd fókuszálnunk az új vendégeinknél.


Az Everguest vendégvélemény analízise nemcsak segít felderíteni a rejtett problémákat, de megoldást is kínál azokra. Tekintsünk a jövőbe, használjuk ki erősségeinket, hogy újult erővel, még magasabb színvonalon vághassunk neki a vendégek fogadásának! Az Everguest RESTART akciótervéről bővebb infók itt!


Nyár a szolnoki RepTárban

Nyár a szolnoki RepTárban 

A gyerekek örömére egész nyáron nyitva a tematikus repülős játszótér, ahol játékos formában ismerkedhetnek a repülés világával.
Miért távozott a Hagymatikum vezetője?

Miért távozott a Hagymatikum vezetője? 

A távozás hátterében az elmúlt másfél-két év intenzív munkaterhelése áll.
Egész nyáron ingyenes tárlat a Brody House-ban

Egész nyáron ingyenes tárlat a Brody House-ban 

„Ha már itt vagyunk – Kristóffal” címen nyílik kiállítás.
Kerékpáros szakmai konferencia Balatonfüreden

Kerékpáros szakmai konferencia Balatonfüreden 

Három nap, több mint ötven nemzetközi szakértő és rengeteg inspiráló előadás.
Zseblámpával a székesegyházban

Zseblámpával a székesegyházban 

Többek között a Szent Mihály Főszékesegyház harangtornyát is felfedezhetik azok, akik a Múzeumok Éjszakáján a veszprémi várnegyedbe látogatnak.
Októberben indiai esküvő-workshop Budapesten

Októberben indiai esküvő-workshop Budapesten  

A brit-indiai Priti Raichura, a luxusesküvők nemzetközi szakértője a HotelPremio Group-pal együttműködve workshopot szervez.
Rangos díjat nyert a budapesti sportlétesítmény

Rangos díjat nyert a budapesti sportlétesítmény 

Budapest ikonikus sportlétesítménye, a Nemzeti Atlétikai Központ páratlan sikert aratott a világ egyik legjelentősebb építészeti megmérettetésén, a 13. Architizer A+Awards-on. 
Jubileumot ünnepel a hazai szafari park

Jubileumot ünnepel a hazai szafari park 

A Richter Safari Park az évforduló alkalmából ingyenes programokkal és születésnapi bulival ünnepel 2025. június 14-én.
Akadályfutás és sár – hétvégén jön a futók erőpróbája

Akadályfutás és sár – hétvégén jön a futók erőpróbája 

Futás, csúszás, kúszás, mászás, trükkös akadályok és rengeteg sár – hétvégén ismét megrendezik Nyáregyházán a Brutálfutást.
Nyári kalandok a Városligetben

Nyári kalandok a Városligetben 

A Liget Budapest Projekt keretében újjászületett park ismét gazdag programkínálattal készül.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.