ÚJRANYITÁS: A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket

Mi a reputáció? Milyen a jó reputáció? Miért fontos, hogy mit gondolnak rólunk a vendégek? Hogyan kezeljük helyesen a vendégvéleményeket? Hogyan függ össze a vendégvélemény és a bevétel? Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

Egy vendég véleménye számtalan új vendéget befolyásol a döntésében, az újranyitás után pedig még inkább felértékelődik a jelentősége. Nem mindegy hogyan reagálunk, mit reagálunk és mikor reagálunk. Egy negatív vélemény ráadásul könnyen az egész megítélésünket is megváltoztathatja, ezáltal pedig az újranyitás utáni pozíciónkat is veszélybe sodorhatja versenytársainkkal szemben. "A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket – ezen a mondaton sokan még mindig meglepődnek, pedig igaz. Igenis számít, hogy milyen a rólunk kialakult kép, hiszen ez a kép befolyásolja a potenciális vendégeket a szállásválasztásban" – mondta el Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének webináriumán.



A szakember külön hangsúlyozta, hogy meg kell ragadni minden lehetőséget arra, hogy kommunikáljunk a vendéggel. A vendégvéleményre adott válasz is kommunikáció, párbeszéd, ami nekünk, mint szállodának, panziónak, étteremnek úgy tűnhet, hogy csak két fél között zajlik, de közben minden egyes éppen szállást keresőhöz szólunk a válasszal. Hogy miért? Mert a válaszadással a biztonságérzetet tudjuk növelni, érzékeltethetjük, hogy törődünk a vendéggel, a gyorsan változó körülményekre és a helyzetre is könnyen és azonnal tudunk reagálni.

Az újranyitásig hátralévő idő egy kitűnő lehetőség arra, hogy elővegyük a múlt véleményeit, értékeléseit, kielemezzük őket, levonjuk a megfelelő következtetéseket és tanuljunk belőlük. Ebben segít most az Everguest személyreszabott újranyitási akcióterve, ami ráadásul most nem kerül semmibe. Ennek keretében többek között:

  •  átfogó képet kaphatunk arról, hogy mit gondolnak rólunk a vendégeink
  • beazonosíthatjuk a leginkább fejlesztendő területeket
  • megtudhatjuk, hogy a vendégvélemények hogyan befolyásolják a bevételünket
  • hasznos tippeket kaphatunk, hogy az újranyitásnál mire kell majd fókuszálnunk az új vendégeinknél.


Az Everguest vendégvélemény analízise nemcsak segít felderíteni a rejtett problémákat, de megoldást is kínál azokra. Tekintsünk a jövőbe, használjuk ki erősségeinket, hogy újult erővel, még magasabb színvonalon vághassunk neki a vendégek fogadásának! Az Everguest RESTART akciótervéről bővebb infók itt!


Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni!

Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni! 

Egy friss kutatás eredményeiről számolt be Sulyok Judit, a Pannon Egyetem Turizmus Intézeti Tanszékének tudományos munkatársa a Veszprémben tartott Balaton Konferencián, május 2-án.
Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái

Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái 

Az Évgyűrűkben őrzött történetek – Magyarország fáinak titkos meséi című fotókiállítást május 4-én nyitják meg Badacsonyörsön.
Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza

Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza 

Május 12-én igazi világsztárokkal is találkozhatunk!
Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján

Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján 

Május 1-jén ünnepelte az ÉnBudapestem applikációja az első születésnapját.
Szibériai tokhalak a Balatonban?

Szibériai tokhalak a Balatonban? 

A Balatonban megjelenő lénai tokok minden bizonnyal a vízgyűjtőn létesült halgazdálkodási létesítményekből szökhettek meg.
Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő

Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő 

Nemzetgazdasági miniszter: a nyugati világ elöregszik, nő az idősek aránya, ebből adódóan sokkal nagyobb lesz a kereslet az egészségturizmusra.
Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon

Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon 

Harmincöt budapesti tanuló állhatott dobogóra a Szakma Sztár Fesztiválon.
Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens 

Már több mint húsz étterem használja.
ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től

ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től 

Az előremutató jelentésben a jó gyakorlatok mellett a lehetőségeket is feltárták, mellyel megjelölték a cégcsoport fenntarthatósági tevékenységének irányait is.
Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon

Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon 

Több mint huszonötezren vesznek részt Magyarország legnépesebb tömegsport rendezvényén.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.