Az újranyitás első heteiben könnyen szembesülhet azzal a szálloda, hogy
● még hiányzik a feladatok ellátáshoz szükséges kellő munkaerő
● az újranyitás miatt felgyülemlett kötelezettségek miatt túlterhelődnek más feladatkörökkel a kollégák
● nem egységes a szálloda online megjelenése a különböző felületeken
● vagy nem sikerül maximalizálni a bevételeket.
A bevételek maximalizálásának egyik kulcsa a dinamikus árazás, mely hatékonyabbá teszi a szálláshely részvételét a piacon, ugyanis segítségével a potenciális vendégek könnyebben találják meg a számukra legmegfelelőbb árat, foglalási feltételt, szobakategóriát és kiegészítő szolgáltatásokat.
Milyen előnyei származhatnak a szállodának a dinamikus árazásból?
● magasabb áron tudja kiaknázni a magasabb keresletet
● versenyelőnybe tud kerülni a piacon a versenytársaihoz képest
● reagálni tud a piac változásaira
● azonos foglaltság mellett, magasabb átlagárat realizálva növelheti bevételeit.
A dinamikus árazás és a revenue menedzsment hatékony használata azonban csak egy része az integrált vendégszerző stratégiának. Az Everguest segítségével a szállodák a szállásválasztási folyamat minden befolyásoló tényezőjét maximálisan kiaknázhatják, így:
● akár 48 órán belül professzionális vendégszerző marketing kampányokat indíthatnak és hírleveleket küldhetnek
● optimalizálhatják online megjelenésüket mind az OTA, mind pedig a social media felületeken
● gyors helyzetelemzést kaphatnak a vendégek elégedettségéről
● akciótervet kaphatnak értékesítési és árazási rendszereik optimalizálásához.
{youtube|id=IHTkimmJZu8}
A lehető legszemélyreszabottabb megoldás megtalálását az Everguest most ingyenes konzultációval segíti, ráadásul az újranyitásra még csak most készülő szállodáknak 90 napos fizetési engedményt tesznek, ezzel is megkönnyítve az első hónapok terheivel járó időszakot.
Az Everguest ingyenes konzultációjára itt lehet jelentkezni!