A globális utazási ipar és a turizmus egyik vezető utazás-technológiai szolgáltatója és üzleti partnere, az Amadeus bejelentette, hogy egy új globális versenyt indít el, melynek célja az utazási élmény átalakítását segítő innovatív ötletek feltárása.
A versenyt - amely már elindult a www.ideasfortravel.amadeus.com honlapon -, az Amadeus azzal a céllal írta ki, hogy kiderüljön: az iparág megítélése szerint mit kell javítani a teljes körű utazási élmény érdekében.
A győztes ötletéért 20,000 euró készpénz-nyereményt kap, valamint további pénzdíjakat osztanak ki, összesen 10,000 euró értékben. A verseny 2011. május 18-ig tart. A győztes ötlet kiválasztása kizárólag a zsűri feladata lesz, míg az öt legtöbb online szavazatot elnyerő ötlet gazdája fejenként 2,000 euró készpénz-nyereményben részesül.
Ian Wheeler, az Amadeus Marketing és Forgalmazási Osztályának alelnöke szerint: „Azért hoztuk létre a „Brigther, Bolder, Better ideas for travel” elnevezésű versenyt, mert valóban meg szeretnék hallgatni, hogy az iparág megítélése szerint mit kell javítani az utazási élményt illetően, az elejétől a végéig. 100 %-osan elköteleztük magunkat az ötletesebb, merészebb, jobb utazási ipar kialakítása mellett”