Gyógyszer kategóriában a Grey Budapest ötletéből készült szpot nyert a firenzei Ad Spoton. A fesztiválon két fő kategóriában mérettetnek meg a videók: TCR-eket, illetve low-cost kereskedelmi szpotokat díjaznak.
A Grey még Nyéki Attila és Milos Gazdic kreatívvezetése alatt adta a Night Concert című szpot ötletét a Respir Activ horkolás elleni tapaszt forgalmazó GlaxoSmithKline (GSK) gyógyszergyárnak.
A videót a Silverback Films készítette el a produkciós cég által szervezett filmes képzés, a New York Film Academy Budapest révén. A kurzust ugyanis a GSK is támogatotta: a gyógyszergyár hozzájárult a költségekhez, cserébe a hallgatók rövid videókat forgattak számukra.
A GSK mostanában jól szerepel a reklámversenyeken: a Cetebe videólejátszó-márkázásával fődíjat nyert az idei EFFIE-n.