A kommunikációs cég sajátos "lakosságcserére" buzdítja Bükfürdőt és Sárvárt. Egyes napokon a két település lakói közel 50 százalékos kedvezménnyel juthatnak be a másik város fürdőjébe. Ezzel a marketingfogással próbálják növelni a fürdőkben a vendégforgalmat az egyébként turisztikailag holt szezonnak tekinthető hónapokban. Éskovács Péter, az A-Z Produkció PR ügynökség tanácsadója elmondta: az ilyen akciók mobilizálhatják az egyébként "röghöz kötött" lakosokat, hiszen eddig nem volt divat, hogy az egyébként autóval 10-15 percre lévő két város lakosai ellátogattak volna egymás fürdőibe. Sőt, tipikus magyar attitűdnek tekintető, hogy a magyar nyaralni vágyó ember előbb utazik el Balira vagy Riminibe, mint hogy meglátogasson egy lakhelyéhez közel eső hazai fürdővárost. A pénzpiaci válságnak köszönhetően mindez megváltozhat. Az útiköltségek, az árfolyamveszteségeknek köszönhetően sokan inkább majd itthon töltik el szabadságukat.
Vancsura Miklós, a sárvári fürdő igazgatója szerint szükség van az ilyen marketingakciókra, hiszen ezekkel jól lehet növelni vendégforgalmat. Szerinte a gazdasági válság elérte a fürdőket is. Magyarországon átlagosan 5-10 százalékkal csökkent a forgalmuk 2008-ban, bár ez alól éppen Sárvár kivétel. Ott 2007-hez képest 10 százalékkal növekedett a látogatók száma. "Nem vagyunk egymás konkurenciája, sokkal inkább kiegészítjük egymást, mint elcsábítanánk egymás vendégeit, ezért szeretnénk, ha a sárvári és büki lakosok is megismernék a másik város fürdőinek szolgáltatásait" - hangoztatta Németh István, a Büki Gyógyfürdő Zrt. elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: a vasi fürdőknek nem egymással, hanem a szomszédos ausztriai, szlovéniai fürdőkkel kell versenyezniük, mégpedig úgy, hogy a gazdasági nehézségek ellenére is folyamatosan emelik szolgáltatásaik színvonalát. Ha pedig arra van szükség, akár össze is fognak egymással.