Az újdonság az eredeti Becherovka ízvilágára épül, amelyet leheletnyi citrusféle tesz még izgalmasabbá, és ezt továbbfokozza, hogy a cég Lemond Call néven új „rituálét” kíván meghonosítani, amely megkülönbözteti, és könnyen felismerhetővé teszi a Becherovka Lemond fogyasztóit. A jeges hatást keltő Lemond palack áprilistól kapható a szuper- és hipermarketekben.
A kiváló cseh ital, a huszonegy gyógynövény kivonatát tartalmazó Becherovka 200 év után először – az eredeti mellett – új ízzel is kapható idén áprilistól Magyarországon, amelynek neve: Becherovka Lemond.. A termék az eredeti gyomorkeserű recept alapján készült, de a különböző citrusfélék, a narancs, a citrom és a kumquat a hagyományos gyógynövény likőrök jól ismert kesernyés ízét friss zamatokkal gazdagítják.
Az újdonság gyártását tavaly kezdték el a cseh Karlovy Vary-ban, és mostantól itthon is fogyaszthatjuk. A Becherovka többek között az egyik olyan gyomorkeserű, amelyet nemcsak a férfiak, hanem a nők is szívesen isznak, így a frissítő ízkombinációval még inkább favorit lehet a szeszesitalokat kedvelők körében, ráadásul az eddig ismert Becherovka (38%) alkoholtartalmánál alacsonyabb (20%) alkoholtartalma miatt a Lemond-ot a fiatalok* is megszeretik. A Becherovka régi és új ízeit sokféleképpen fogyaszthatjuk, de jéghidegen és tisztán a legfinomabb.
A Lemond mind zamatában, mind a palack kinézetében a frissességet szimbolizálja, hiszen az üveg is jeges hatást keltő formában kerül a boltok polcaira. Az üde kiszerelés és íz tökéletes lehet arra, hogy már most a nyári partik hangulatába varázsoljuk magunkat.
A Lemond fogyasztóit az ún. Lemond Call „rituálé” különbözteti meg a többiektől: koccintáskor a poharat csak a hüvelyk- és kisujjal tartják, ami még inkább hozzájárul a hangulat fokozásához, hiszen néhány ember számára ez nagy kihívást jelenthet.
A Becherovka Lemond szuper- és hipermarketekben egyaránt megtalálható 1,0 és 0,5 literes kiszerelésben, 2010 áprilisától. Ajánlott fogyasztói ára: 3435 Ft/liter, 1970 Ft/0.5 liter.
A Becherovka új ízzel hódít
A tavasz a megújulás, a felfrissülés, az életteli pillanatok időszaka: ennek megfelelően a Jan Becher Karlovarská Becherovka vállalat új terméket fejlesztett ki több mint 200 év elteltével, Becherovka Lemond néven.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.