A Becherovka új ízzel hódít

A tavasz a megújulás, a felfrissülés, az életteli pillanatok időszaka: ennek megfelelően a Jan Becher Karlovarská Becherovka vállalat új terméket fejlesztett ki több mint 200 év elteltével, Becherovka Lemond néven.

Az újdonság az eredeti Becherovka ízvilágára épül, amelyet leheletnyi citrusféle tesz még izgalmasabbá, és ezt továbbfokozza, hogy a cég Lemond Call néven új „rituálét” kíván meghonosítani, amely megkülönbözteti, és könnyen felismerhetővé teszi a Becherovka Lemond fogyasztóit. A jeges hatást keltő Lemond palack áprilistól kapható a szuper- és hipermarketekben. A kiváló cseh ital, a huszonegy gyógynövény kivonatát tartalmazó Becherovka 200 év után először – az eredeti mellett – új ízzel is kapható idén áprilistól Magyarországon, amelynek neve: Becherovka Lemond.. A termék az eredeti gyomorkeserű recept alapján készült, de a különböző citrusfélék, a narancs, a citrom és a kumquat a hagyományos gyógynövény likőrök jól ismert kesernyés ízét friss zamatokkal gazdagítják. Az újdonság gyártását tavaly kezdték el a cseh Karlovy Vary-ban, és mostantól itthon is fogyaszthatjuk. A Becherovka többek között az egyik olyan gyomorkeserű, amelyet nemcsak a férfiak, hanem a nők is szívesen isznak, így a frissítő ízkombinációval még inkább favorit lehet a szeszesitalokat kedvelők körében, ráadásul az eddig ismert Becherovka (38%) alkoholtartalmánál alacsonyabb (20%) alkoholtartalma miatt a Lemond-ot a fiatalok* is megszeretik. A Becherovka régi és új ízeit sokféleképpen fogyaszthatjuk, de jéghidegen és tisztán a legfinomabb. A Lemond mind zamatában, mind a palack kinézetében a frissességet szimbolizálja, hiszen az üveg is jeges hatást keltő formában kerül a boltok polcaira. Az üde kiszerelés és íz tökéletes lehet arra, hogy már most a nyári partik hangulatába varázsoljuk magunkat. A Lemond fogyasztóit az ún. Lemond Call „rituálé” különbözteti meg a többiektől: koccintáskor a poharat csak a hüvelyk- és kisujjal tartják, ami még inkább hozzájárul a hangulat fokozásához, hiszen néhány ember számára ez nagy kihívást jelenthet. A Becherovka Lemond szuper- és hipermarketekben egyaránt megtalálható 1,0 és 0,5 literes kiszerelésben, 2010 áprilisától. Ajánlott fogyasztói ára: 3435 Ft/liter, 1970 Ft/0.5 liter.

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.