Az alapítvány tapasztalatai szerint az idelátogató külföldiek előszeretettel vesznek kisebb-nagyobb tárgyakat melyeket hazavisznek emlékbe. Jelenleg az "artistik-touristik" shopokban egészen elképesztő tárgyakat lehet vásárolni, a minikulacstól a fröccsöntött karikásostorig. A Király utca 39-ben működött BB galériába két évvel ezelőtt nagyon sok külföldi tért be és sok művészeti tárgyat vásároltak. Ezt kívánja az alapítvány megismételni céltudatosan, egy projekt keretében, valós értékek közvetítésével népszerűsítve a magyar művészetet a világporondon. No goulasch, no pußta, no betyár!
A projekt kísérletet tesz a kortárs magyar művészet népszerűsítésére, terjesztésére, illetve lehetőséget nyújt a művész számára saját tevékenysége megismertetéséhez. Az alapítvány a bevételből kívánja fenntartani a galériát, hogy az, a korábban kitűzött céljaihoz híven szeptember közepétől ismét kiállítótérként működhessen. Az üzletet teljes mértékben transzparens módon kívánják működtetni, a bevételt és a forgalmi adatokat közzéteszik a www.nogoulasch.com weboldalon.
Fontos továbbá, hogy a hazánkba utazók ne csak a sztereotip magyarságképpel térhessenek haza, hanem magukkal vihessék egy eddig kevésbé ismert, ennek ellenére izgalmas és értékes odalát is az országnak, a pezsgő kulturális és művészeit életünk egyes kézzelfogható darabjait. A projekt 2009. július 30-án indul, és szeptember 15-én fejeződik be.
A pályázóknak az eladásra szánt, legfeljebb 70x100 cm méretű alkotásokat be kell hozni a boltba, illetve aktívan részt kell venniük a promóciós és eladói tevékenységben, melynek lényege, hogy a beadó alkotók vállalják, hogy egy, a projektet promotáló rendezvény aktív résztvevői lesznek. Minden alkotónak lehetőséget biztosítanak egy általa kitalált akciónak a boltban történő lebonyolítására, amin saját tevékenységét és a bolt célkitűzéseit egyaránt népszerűsítheti. A projekt sikerességéhez elengedhetetlen, hogy az alkotó is aktívan részt vegyen annak minél szélesebb körben való ismertté tételében, saját fórumain (főleg webes) történő megjelenítése által. A projetkben résztvevőkkel szemben elvárás az aktív közreműködés, például szórólap tervezés/készítés, illetve árusítás.