Regionális vezető ügynökségként az elkövetkezendő évben a Carnation kezeli a Coca-Cola Happy Energy, és Fanta márka regionális online aktivitásait a koncepcióalkotástól kezdve a megvalósításon át a lokális változatok elkészítéséig.
A meghívásos tenderen 4 regionális – magyar, lengyel, olasz és bolgár ügynökség - közül a Carnation-re esett a Coca-Cola választása. Az ügynökség már két éve dolgozik a Coca-Colának, azóta számos kreatív és média kampányt valamint díjnyertes alkotást készített az üdítőital-vállalatnak.
A Carnation a jövő évben Közép- és Dél-Európa 23 országában valósítja meg a Coca-Cola nemzetközi online kampányait. A tervek szerint a budapesti irodában készülnek el a nemzetközi anyagok, a lokális adaptációt pedig részben a Carnation Group bukaresti irodája, részben pedig más országbeli együttműködő partnerei végzik. (forrás: Világgazdaság Online)