A Brown-Forman magyarországi leányvállalata a Finlandia Vodka márkájával támogatja a tavalyi Eurovíziós Dalfesztiválon is szereplő Compact Discót. A Finlandia szerint az együttes "carpe diem” életérzése éppúgy a márka sajátja, tehát a partnerség passzol a márkakommunikációs stratégiájukhoz.
Az együttműködés fő kommunikációs csatornája a közösségi média: a Finlandia Vodka Magyarország Facebook-oldalán a Havas Digital Hungary kizárólag a Compact Discónak létrehozott egy dedikált felületet, ahol exkluzív tartalmakat és kulisszatitkokat, valamint a “The Sound Of Our Hearts" applikációt lehet találni.
A Havas csoport egy olyan játékot dolgozott ki, amelyben a Compact Disco ismert számait több mint 800 darab öt másodperces szeletre vágták fel, és a hozzájuk tartozó számcímeket összekeverték. A játékosoknak nincs más dolguk, mint kiválasztani a megfelelő számhoz tartozó címet. A helyes válasz eltalálásáért pont jár, amellyel a szerencsések a Compact Disco által dedikált CD-t, pólót és Finlandia Vodkát nyerhetnek, ráadásul két Balaton Sound belépő is gazdára talál majd.
Az ügynökség szerint A Sound Of Our Hearts játék technikai kivitelezése összetett feladat volt, mivel meg kellett oldaniuk, hogy rengeteg ember párhuzamosan tudjon 800 dalrészletet hallgatni és kezelni.
A játék július 7-ig tart, így addig itt bárki kipróbálhatja, mennyire ismeri a Compact Disco szerzeményeit.
Forrás: Kreatív Online