A Forma 1 látogatóiért is versenybe száll Magyarország

Július 25-28. között hazánk lesz a „száguldó cirkusz” következő állomása. A Magyar Turizmus Zrt. számos marketingeszközzel igyekszik minél több bel- és külföldi utazót csábítani a Hungaroringre és Magyarországra.

Magyarország mint turisztikai desztináció idén is megjelenik a pályán: az autóverseny rendkívüli népszerűségét és a rá irányuló nemzetközi figyelmet kihasználandó az MT Zrt. idén is szorosan együttműködik a Hungaroring Sport Zrt.-vel. Az érdeklődőket nemcsak a helyszínen várják hazánk turisztikai kínálatával az MT Zrt. munkatársai, de a társaság – külképviseletein keresztül – már a versenyt megelőzően is számos akcióval ösztönözte a külföldi utazókat a hazánkban rendezett futam meglátogatására. A szervezők tájékoztatása szerint a külföldi marketingakcióknak is köszönhetően tavaly már 35%-kal több jegyet értékesítettek külföldiek számára.

A látogatók az ország valamennyi turisztikai régiójának kincseivel is megismerkedhetnek a Hungaroringen, hiszen a Magyar Turizmus Zrt. „rutinos versenyzőként”, több mint tíz éve működteti információs pontját a Formula 1TM Magyar Nagydíj ideje alatt. Központi helyen, a Super Gold tribünön működő irodában tájékoztatják a hazai és nemzetközi közönséget a versenyről és Magyarország turisztikai kínálatáról. Az érdeklődők turisztikai kiadványokat vihetnek magukkal, ezeket fellapozva a világbajnokság után is kedvet kaphatnak egy magyarországi utazáshoz, vagy meghosszabbíthatják tartózkodásukat.

A Hungaroring belföldi akciója keretében ismét 10 ezer darab 9.900 forintos egységárú jegyet értékesítettek a Formula 1 programokra. A Hungaroring, a BKK, a MÁV-Start és a GYSEV Zrt., valamint a VOLÁN együttműködésének köszönhetően a versenyre az ország bármely pontjáról ingyenesen juthatnak el tömegközlekedési eszközökkel azok, akik jegyet vásároltak. A belföldi utazók turisztikai programajánlókból is értesülhetnek a Formula 1TM Magyar Nagydíjról az MT Zrt. segítségével. Érdemes böngészni a társaság oldalán a „Formula 1” menüpontot, ahol hasznos tanácsokra – közlekedési tippekre, szállással és jegyvásárlással kapcsolatos információkra – lelhetnek az érdeklődők.

A külföldi utazók érdeklődésének felkeltésére az MT Zrt. a potenciális küldőországoknak (Németország, Ausztria, Svájc, Svédország, Horvátország, Olaszország, Spanyolország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Románia, Ukrajna) szóló képviseleti honlapok mellett a gotohungary.com központi oldalán, valamint külképviseleteinek fotókkal illusztrált hírleveleiben is felhívja a figyelmet a Magyar Nagydíjra.

Az egyes külképviseletek honlapjain külön menüpontok tartalmazzák a szükséges információkat a Formula 1 magyar helyszínére látogatóknak, s az eseménynaptárban mindvégig a kiemelt programok között szerepel a sportesemény. Számos országban indult „nyereményfutam” is a Hungaroring Sport Zrt. által felajánlott jegyekért. Az MT Zrt. a közösségi média csatornáit is beveti, hogy minél nagyobb rajongótábort gyűjtsön Magyarországnak és a Formula 1TM Magyar Nagydíjnak. A társaság saját kommunikációs felületein kívül több küldőpiac esetében PR megjelenések és rádiószpotok is az eseményre irányították a figyelmet.

Az Ausztriában, Németországban és Nagy-Britanniában rádiócsatornákon, illetve Facebook-on lebonyolított nyereményjátékok szerencsés nyertesei a verseny teljes idejére szóló kétfős belépőt és szállodai elhelyezést kaptak. Német nyelvterületen hangsúlyos kommunikáció folyt, hiszen amellett, hogy több német győzelem született a mogyoródi pályán, a Magyar Nagydíjon is van esély német győzelemre. Németországban és Ausztriában a kiadott sajtóközleményeknek köszönhetően számos médium tett közzé hírt a magyar futamról.

Olaszországban workshop-on és roadshow-k alkalmával hívták fel az eseményre a szakma és az olasz sajtó figyelmét. A küldőpiacok országainak célnyelvén számos Facebook-poszt hívja fel a figyelmet a közelgő versenyre: az angol, német, osztrák, horvát, olasz, spanyol, svéd, szlovák, ukrán, lengyel, román és cseh oldalak követői mindannyian figyelemmel kísérhették a verseny előkészületeit. Az egyes országok képviseletei valamennyi futó kampányukban említést tettek a Magyar Nagydíjról.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.