Magyarország mint turisztikai desztináció idén is megjelenik a pályán: az autóverseny rendkívüli népszerűségét és a rá irányuló nemzetközi figyelmet kihasználandó az MT Zrt. idén is szorosan együttműködik a Hungaroring Sport Zrt.-vel. Az érdeklődőket nemcsak a helyszínen várják hazánk turisztikai kínálatával az MT Zrt. munkatársai, de a társaság – külképviseletein keresztül – már a versenyt megelőzően is számos akcióval ösztönözte a külföldi utazókat a hazánkban rendezett futam meglátogatására. A szervezők tájékoztatása szerint a külföldi marketingakcióknak is köszönhetően tavaly már 35%-kal több jegyet értékesítettek külföldiek számára.
A látogatók az ország valamennyi turisztikai régiójának kincseivel is megismerkedhetnek a Hungaroringen, hiszen a Magyar Turizmus Zrt. „rutinos versenyzőként”, több mint tíz éve működteti információs pontját a Formula 1TM Magyar Nagydíj ideje alatt. Központi helyen, a Super Gold tribünön működő irodában tájékoztatják a hazai és nemzetközi közönséget a versenyről és Magyarország turisztikai kínálatáról. Az érdeklődők turisztikai kiadványokat vihetnek magukkal, ezeket fellapozva a világbajnokság után is kedvet kaphatnak egy magyarországi utazáshoz, vagy meghosszabbíthatják tartózkodásukat.
A Hungaroring belföldi akciója keretében ismét 10 ezer darab 9.900 forintos egységárú jegyet értékesítettek a Formula 1 programokra. A Hungaroring, a BKK, a MÁV-Start és a GYSEV Zrt., valamint a VOLÁN együttműködésének köszönhetően a versenyre az ország bármely pontjáról ingyenesen juthatnak el tömegközlekedési eszközökkel azok, akik jegyet vásároltak. A belföldi utazók turisztikai programajánlókból is értesülhetnek a Formula 1TM Magyar Nagydíjról az MT Zrt. segítségével. Érdemes böngészni a társaság oldalán a „Formula 1” menüpontot, ahol hasznos tanácsokra – közlekedési tippekre, szállással és jegyvásárlással kapcsolatos információkra – lelhetnek az érdeklődők.
A külföldi utazók érdeklődésének felkeltésére az MT Zrt. a potenciális küldőországoknak (Németország, Ausztria, Svájc, Svédország, Horvátország, Olaszország, Spanyolország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Románia, Ukrajna) szóló képviseleti honlapok mellett a gotohungary.com központi oldalán, valamint külképviseleteinek fotókkal illusztrált hírleveleiben is felhívja a figyelmet a Magyar Nagydíjra.
Az egyes külképviseletek honlapjain külön menüpontok tartalmazzák a szükséges információkat a Formula 1 magyar helyszínére látogatóknak, s az eseménynaptárban mindvégig a kiemelt programok között szerepel a sportesemény. Számos országban indult „nyereményfutam” is a Hungaroring Sport Zrt. által felajánlott jegyekért. Az MT Zrt. a közösségi média csatornáit is beveti, hogy minél nagyobb rajongótábort gyűjtsön Magyarországnak és a Formula 1TM Magyar Nagydíjnak. A társaság saját kommunikációs felületein kívül több küldőpiac esetében PR megjelenések és rádiószpotok is az eseményre irányították a figyelmet.
Az Ausztriában, Németországban és Nagy-Britanniában rádiócsatornákon, illetve Facebook-on lebonyolított nyereményjátékok szerencsés nyertesei a verseny teljes idejére szóló kétfős belépőt és szállodai elhelyezést kaptak. Német nyelvterületen hangsúlyos kommunikáció folyt, hiszen amellett, hogy több német győzelem született a mogyoródi pályán, a Magyar Nagydíjon is van esély német győzelemre. Németországban és Ausztriában a kiadott sajtóközleményeknek köszönhetően számos médium tett közzé hírt a magyar futamról.
Olaszországban workshop-on és roadshow-k alkalmával hívták fel az eseményre a szakma és az olasz sajtó figyelmét. A küldőpiacok országainak célnyelvén számos Facebook-poszt hívja fel a figyelmet a közelgő versenyre: az angol, német, osztrák, horvát, olasz, spanyol, svéd, szlovák, ukrán, lengyel, román és cseh oldalak követői mindannyian figyelemmel kísérhették a verseny előkészületeit. Az egyes országok képviseletei valamennyi futó kampányukban említést tettek a Magyar Nagydíjról.