A Strongbow a magyar fogyasztók visszajelzései alapján fejlesztett egy édesebb ízű, alma-méz variációt. Az új íz mellé pedig egy új márkaüzenettel is előálltak: mindenkit arra kérnek, gondolkodjanak frissen az Honey&Apple-ről, a mézesalmáról- jelezte a márka.
Strongbow
Az új ízvarians leképeződése a divatvilágban is megtörtént: Szegedi Kata díjnyertes divattervező legfrissebb kollekciójában is megjelennek az ital által ihletett darabok.
Az új íz bevezető kampányához tartozik egy az 1940-es évek amerikai jazzvilágát idéző zeneszám AppleHoney címmel, amely három neves lemezlovast, Julia Carpentert, Chris Lawyer-Bricklake-et és Lotfi Begit (Compact Disco) is megihlette. A remixeik elérhetők a legnagyobb videómegosztón.
A Strongbow azonban továbbra is keresi a friss gondolatokat, amelyeket az alma és a méz ihlet, így a Magyar DJ Szövetséggel közösen pályázatot hirdetnek kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára, hogy az AppleHoney számra készítsék el saját mixüket.
A dal zenesávjai hamarosan elérhetők lesznek a márka weboldalán csakúgy, mint a részletes pályázati felhívás. A remix-versenyre 2013. május 24-től lehet majd jelentkezni. A győztes DJ számos értékes nyereménnyel gazdagodik, hiszen felléphet a Balaton Soundon, találkozhat egy nemzetközi neves DJ-vel, aki a dalát is meghallgatja majd, sőt mixe felkerül a 2013-as Remix Válogatásra is, így több ezer emberhez juttatva el a DJ nevét.
Forrás: Marketinginfo.hu