A Leo Burnett és a McCann Erickson nyerte a Coca-Cola szeptemberben kiírt tenderét. A 2009-es márkaprojektekre szóló pályázatra az üditőgyártó négy ügynökségi partnerét, a Publicis-t, az Ogilvy & Mather-t, a Leo Burnettet, valamint korábbi együttműködésük alapján a McCann Ericksont hívta meg.
A győzteseknek a magyarországi vállalat márkáihoz tartozó kreatív ötletek továbbfejlesztésén, és az adott integrált marketing kommunikációs kampányok adaptációján kell majd dolgozniuk. Hogy konkrétan mely márkákon melyik ügynökség fog dolgozni, még nem döntötte el az italcég, a projekt átadások folyamatban vannak.
A sajtóközlemény szerint a kiválasztási folyamat egy, a vállalat által létrehozott komplex kiértékelési modell alapján történt, amit kimondottan erre a kreatívügynökségi tenderre fejlesztettek ki, maximálisan figyelembe véve a vállalat helyi igényeit. A felkészülési folyamatban az ügynökségeknek támpontot adott a vállalat által előzetesen kommunikált értékelési szempontrendszer.
A Publicis 2005-től volt a Coca Cola ügynöksége, és olyan kampányokon dolgozott az italcégnek, mint „Kicsiknek, nagyoknak” remek honosítása, emellett ők vitték a SoundWave márkanév bevezetését is. A Leo Burnett eddig is dolgozott a Coca-Colának, a Coke Zero márka tartozott hozzájuk.
A Coca-Colához kapcsolódó információ, hogy a vállalat jelenleg is tenderezteti az online partnereit, aminek az eredményét a rövidesen nyilvánosságra hozzák. A vállalat jelenlegi online ügynöksége a Neo Interactive.
{video|id=923}
{video|id=924}