Debrecennek ráadásul ez már a második menetrend szerinti járata a szintén az OLT által üzemeltetett Debrecen– München összeköttetés mellett.
Közben a dél-dunántúliak is egy picit közelebb kerültek a papíron már egységes Európához, hiszen az Austrian Airlines beindította Pécs–Bécs közvetlen járatát. Ez az első menetrend szerinti járat a többmilliárdos beruházással elkészült pécs–pogányi repülőtéren, amelyet a helybeliek és a környékbeliek reményei szerint újabbak is követnek majd.
És még mindig nincs vége az európai uniós csatlakozásunk után bekövetkezett fapados robbanáshoz némiképp hasonló új légi forgalmi fellendülésnek: május elején elindul a low-cost légitársaságok piacán vezetőnek számító Ryanair első magyarországi járata, amely egy harmadik hazai vidéki repülőteret, a sármelléki FlyBalatont köti majd össze Londonnal. Közben a Malév is a tavalyinál jóval több járatot közlekedtet Berlinből, Stuttgartból és Stockholmból Sármellékre szombatonként.
Az örvendetes vidéki újdonságok mellett Ferihegyen is zajlik az élet. A Malév nyári menetrendjében például Londonba és Bukarestbe már napi négy, Malagára heti négy járatot indít, ez a tavalyi kapacitás kétszeresét jelenti a bukaresti és malagai vonalakon. Londoni újdonságnak számít, hogy a magyar légitársaság napi két járata hétköznapokon, reggel és este a Gatwick repülőtérre közlekedik. És végezetül egy igazi nagyágyúval, a Delta Air Linesszal bővül a Ferihegyen megforduló légitársaságok köre, miután májusban beindítják hétköznapokon közlekedő New York-i járatukat.