Standjukon, a Hoventa keretében bemutatták minden látogatójuknak, hogy mennyire jól ismerik vevőik üzletmenetét. 2010-ben a megszokottakhoz híven az idei évben is új koncepciójú 720 m2-es standban kaptak megjelenési lehetőséget a Metro Horeca partnerei számára fontos kategóriái. A bemutatók sem maradtak el, Lajsz András a Metro bármixere az idén is koktéljaival kápráztatta el a stand vendégeit.
A koktélok, finom borok és ízletes kávéköltemények mellett idén Kalla Kálmántól és Alessandro Arenától is elleshető volt a szakácsművészet tudománya. A profik mellett a METRO idén is támogatta az utánpótlást is, így az ő versenyüket is alapanyagokkal látták el.
A korábbi évekhez hasonlóan idén sem hiányozhatott a gasztronómiában használatos technikai eszközökön, gépeken túl az alapanyagok bemutatása sem; a szakmai közönség láthatta a Metro „Friss áru koncepcióját” hal, hús kategóriában, a gasztronómia egyéb elengedhetetlen kellékei mellett, pl. munkaruházat, hotelek és éttermek berendezési tárgyai.
Az idei év újdonsága volt, hogy a METRO napokban megnyílt METRO Vevőakadémiája is bemutatkozott, amely a magyar piacon eddig egyedülálló, a vendéglátás és kereskedelem iránt érdeklődő METRO ügyfelek szakmai továbbképző és fejlesztő központja, mely egyedi, kulturális és szórakoztató rendezvényeknek is otthont ad.
Az egyenletes magas minőség és a hozzátartozó kedvező árak képezik saját márkáik sikertényezőit, melyek anyagai a standon is szép számban megtalálhatóak voltak.