A METRO Kereskedelmi Kft. fókuszában a sajátmárkás termékek

A mai naptól indul a METRO Kereskedelmi Kft. új, két hétig tartó sajátmárkákra fókuszáló kampánya, amely kifejezetten a profi vásárlók igényeihez alakított márkákból áll és több száz terméket kínál „ütős akciók” keretében, illetve bemutatkoznak új sajátmárkás termékek is.

„Ez a kampány a sajátmárkákkal szolgálja törzsvásárlóink, például szállodák és éttermek, kereskedők és irodák különleges igényeit. A működésükre vonatkozó ismereteink és elkötelezettségünk segített abban, hogy kiváló minőségű, felhasználóbarát és egyéni igényekre szabott termékeket kínáljunk. A kampány kiemelt szerepet foglal el vállalatunk életében, hiszen egy igen jó csapatmunka eredménye. Az offenzíva szó jellemzi legjobban a kampányt, hiszen áruházaink és közvetlen környezetük is a sajátmárkákat hangsúlyozzák, megjelenésükkel és az áruházban zajló eseményekkel is.” - mondta Tatár Csilla, a METRO Kereskedelmi Kft. Sajátmárka Csoport vezetője. Rendkívül versenyképes áraikkal a sajátmárkás termékválasztékuk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy profi vásárlóik felvirágoztathassák saját üzletüket.

Hat kiemelt márkára fókuszáló portfolió

A METRO Kereskedelmi Kft. hat márkára koncentráló portfoliója biztosítja az áttekinthető struktúrát és a megfelelő célcsoportok általi jobb megismerhetőséget. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakították ki, akik jelezték különleges igényeiket a minőség, teljesítmény, csomagolás és ár kérdésében. Emellett a magyarországi METRO piacelemzéseket, valamint alapos laboratóriumi vizsgálatokat is végeztet. A hat márka, mely ennek a kampánynak a gerincét képezi: Aro, Fine Food, Horeca Select, H-Line, Rioba és a Sigma.

Minőségi sajátmárkák

Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Olyan minőséget kínál, ami a piacon jelen levő legjobb szinthez hasonlítható. Ezeket a szigorú termékspecifikációk valamint az alaposan tesztelt ellenőrző rendszer biztosítja. Összességében ez az új megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy profi vásárlóinknak valódi hozzáadott értéket biztosítsanak, mely különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején.A teljes üzleti modellt, melynek szerves részét képezik a sajátmárkák, még inkább a szállodákból és éttermekből, kereskedőkből, szolgáltatókból és irodákból álló vásárlói törzsközönség igényei szerint alakítják. A megerősített sajátmárkás kezdeményezés mellett az átalakított áruházformátumok, a kiszállítási szolgáltatás bevezetése, a fokozott célcsoport-kezelés, a rendkívül versenyképes árképzés és a még inkább vásárlói igényeknek megfelelő vásárlás kerül létrehozásra. Összességében ezek az intézkedések lehetővé teszik a METRO Cash & Carry számára, hogy megőrizze vezető helyét a nagykereskedelmi piacon.

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.