A Müpa honlapjának előző változata 2010-ben indult el, így időszerűnek látták a funkciók bővítését, és a dizájn korszerűsítését. A szájt fejlesztésére szóló tenderre a Mito, a Café Connection és a Hab Ad ügynökségeket hívták meg. A nyertesnek kiválasztott Mito a szerződés értelmében a weboldal újradizájnolásáért és a site motorjának a fejlesztéséért felelt.
„A Müpa 2014/15-ös jubileumi évada számos újdonságot tartogat a látogatók számára, ezek egyik »előfutára« a honlap" - tájékoztatta szerkesztőségünket az intézmény. Májusban indul a Müpa új, minden látogató számára elérhető hűségprogramja, amely összegyűjtött pontokon keresztül biztosítja az előnyök fokozatosan bővülő körét, és szintenként az egyre magasabb jegyárkedvezményt.
"Az új honlap elindulásával megkezdte működését a Müpa igényei szerint fejlesztett CRM-rendszer, amely nemcsak kiszolgálja a lojalitás-programban résztvevőket, hanem lehetőséget ad arra is, hogy pontosan felmérjük és elemezzük látogatóink igényeit, akikkel ez által közvetlenebb kapcsolatot, személyre szabott, folyamatos párbeszédet tudunk kialakítani és fenntartani" - fogalmaztak a Müpánál, amely további újdonságait a tizedik, jubileumi évad során vezetik majd be.
Forrás: Kreatív Online