A németeknél a Miele

A német fogyasztók a háztartási gép gyártás területén úttörőnek számító Mielét a „valaha volt legjobb márka” díjjal jutalmazták a „legjobb termékmárka” kategóriában.

A legjobb márka rangsora az egyedüli Németországban, mely mind a piaci sikerük, mind az ügyfelek preferenciái alapján is értékeli a vállalatokat. A rangsort a GFK egy felmérésére alapozva állítják fel évről-évre, mely körülbelül 40 iparág legkiemelkedőbb márkáinak piaci sikerességét vizsgálja. Emellett egy 5 000 fogyasztóból álló reprezentatív minta márkahűségre, minőségre, hírnévre és nemzetköziségre alapozott legsikeresebb termék- és cégmárka ajánlását is figyelembe veszi.

A „valaha volt legjobb márka” díj a kezdetek (2004) óta jegyzett összesített pontszámokat tükrözi. A Miele 2005 óta megszakítás nélkül remekel a Top Tíz legjobb termékmárka között, sőt 2009-ben meg is szerezte az első helyet. 2007 óta a 10 legjobb cégmárka között tartják számon, ahol szintén a No. 1 helyen végzett 2007-ben. A Miele jelenleg mindkét kategóriában a negyedik helyen áll, innen ered kivételes pozíciója. A „valaha volt legjobb termék” kategóriájának 2. és 3. pozícióját a Lego és a Nivea foglalja el.

„Ez a díj a márkába vetett hosszan tartó bizalom és tartós siker előtt tiszteleg. Mindent összevetve végső soron ez a fogyasztóktól ered és az összes alkalmazottunknak szól” – mondta Dr. Reinhard Zinkann, a Miele csoport ügyvezető partnere a müncheni Bayerischer Hof Hotelben megrendezett „legjobb márka” gálán.

Jécsy Norbert, a Miele Kft. ügyvezető igazgatója hozzátette: „A legértékesebb dicséret, melyet valaha egy prémium márka kaphat az, ha a fogyasztók dicséretének tárgyává válik, ők helyezik azt a legjobbak közé.”

A „legjobb márka” díjat a GFK piackutató intézet mellett német médiumok, digitális- és interaktív, valamint kommunikációs médiaszolgáltatók, illetve a Márkaszövetség hozták létre.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.