A Vodafone a Bonafarm Csoport mobilkommunikációs partnereként lehetővé tette, hogy a cégcsoport legismertebb márkája, a Pick 2010 után ismét megjelenjen a Vodafone McLaren Mercedes autóin a hazai futam idejére.
„A Pick és a Vodafone közötti kapcsolat egyik újabb epizódja, hogy a 2009-es szezon világbajnok pilótája, Jenson Button autóján megjelenő tradicionális magyar márka logója rendkívüli nyilvánosságot biztosít a Magyar Nagydíj idején az ország egyik leghíresebb élelmiszeripari vállalatának, hiszen a futamokat nézők tízmilliói követik figyelemmel” – mondta Diego Massidda, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
„Nagyon örülünk a lehetőségnek, hogy a Pick márka logója nézők millióihoz juthat el a Vodafone és Bonafarm Csoport együttműködése keretében. Büszkék is vagyunk arra, hogy a Pick szalámi képviselheti hazánkat a Vodafone McLaren Mercedes autóján a Magyar Nagydíj alatt” – mondta el a megjelenési lehetőséggel kapcsolatban Madarász László, a Pick Szeged marketingigazgatója.
Forrás: Kreatív Online